Κατανάλωση (λτ/100 χλμ): 3,6
Το HD EVO με το μικρό κινητήρα των 125 κ.εκ. είναι ένα μοντέλο με πολλές αρετές, που κάνει την καθημερινή μετακίνηση παιχνιδάκι. Μικρό βάρος, μαζεμένες διαστάσεις και ένα δυνατό για τον κυβισμό του μοτέρ θα λύσουν τα χέρια του αναβάτη, χωρίς να απαιτήσουν να τα βάλει πολύ βαθιά στην τσέπη.
Ο ισχυρός κινητήρας και η ευκολία στο χειρισμό του, του επιτρέπουν να ακολουθήσει πρόθυμα τις εντολές σου μέσα στην κίνηση χωρίς να δυσανασχετεί ή να σε κουράζει. Το μοντέλο της SYM, με το ιδιαίτερα μικρό πλάτος, τη σωστή γεωμετρία για τέτοιου είδους καταστάσεις και την άμεση απόκριση του κινητήρα στο άνοιγμα του γκαζιού, ελίσσεται με μανία ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Σύμμαχοι σε αυτή την προσπάθεια είναι η ανάλαφρη αίσθηση και η ικανότητα του κινητήρα να επιταχύνει σβέλτα και να προλαβαίνει οποιαδήποτε ευκαιρία εμφανίζεται μπροστά του με τη μορφή ανοίγματος.
Πολύ καλά είναι και τα φρένα του. Δυνατά και με γραμμική απόδοση, δεν πρόκειται να προβληματίσουν τον αναβάτη που θα επιθυμήσει άμεση επιβράδυνση. Όσον αφορά, τέλος, στην άνεση και τους χώρους, το HD δε θα ξεχωρίσει. Από τη μία, δύο αναβάτες θα βολευτούν εύκολα στη σέλα του, αλλά από την άλλη, οι χώροι (ειδικά αυτός κάτω από τη σέλα) είναι περιορισμένοι, με αποτέλεσμα να απαιτείται ένα top case για την αύξησή τους.
Κινητήρας 4T, 1K, Υ/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.) 124,5
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 13,5/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 1,11/6.500
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 114
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 3,6
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr