Ένα από τα πλέον δημοφιλή ονόματα της ιαπωνικής εταιρίας επιστρέφει με τον πλέον δυναμικό τρόπο. Η Honda ανακοίνωσε την έναρξη παραγωγής του νέου Lead με νέο eSP μοτέρ 125 κ.εκ.
Σχεδιαστικά το νέο scooter της ιαπωνικής εταιρίας εμφανίζεται πλήρως ανανεωμένο τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος με τα LED να κάνουν την εμφάνισή τους και στις δύο μεριές και την νέα εταιρική ταυτότητα της Honda να είναι άμεσα αναγνωρίσιμη στο εμπρός μέρος.
Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Lead, ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα έχει διατηρηθεί στο ακέραιο και λίγο παραπάνω αφού η χωρητικότητα του ανέρχεται στα 37 λίτρα τα οποία είναι αρκετά για την τοποθέτηση δύο full face κρανών. Στο ακέραιο φαίνεται να έχει διατηρηθεί και η ικανότητά του στους ελιγμούς χάρη στους μικρούς τροχούς και τις μαζεμένες διαστάσεις του. Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε ότι το βάρος του περιορίζεται στα 115 κιλά, οι τροχοί του είναι 12 ιντσών τόσο εμπρός όσο και πίσω ενώ το μήκος και το πλάτος ανέρχονται στα 1.830 και 680 χλστ. αντίστοιχα.
Στον τομέα του κινητήρα υπάρχουν επίσης μεγάλα νέα καθώς ο προηγούμενος υγρόψυκτος των 110 κ.εκ. αντικαθίσταται από ένα επίσης υγρόψυκτο μοτέρ 125 κ.εκ. που ανήκει στη νέα γενιά κινητήρων eSP της Honda. Το πιο πιθανό μάλιστα είναι το εν λόγω μοτέρ που αποδίδει για την περίσταση 11,4 ίππους να προέρχεται από το PCX 125. Πέρα από τις τεχνολογίες για μειωμένες τριβές το εν λόγω μοτέρ φέρει και το σύστημα Idle Stop της Honda και η τροφοδοσία του πραγματοποιείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό.
Προς το παρόν δεν έχει γίνει σαφές αν το νέο Lead 125 που θα κατασκευάζεται στο Βιετνάμ θα αποτελέσει ένα από τα «παγκόσμια» μοντέλα της Honda. Ωστόσο, στις αρχές του καλοκαιριού θα εξαχθεί στην ιαπωνική αγορά και η ιαπωνική εταιρία σε μια παραγωγή 200.000 μονάδων ετησίως που είναι… κομματάκι μεγάλη για αυτές τις δύο αγορές.