LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περήφανος απόγονος της μεγάλης σχολής των Super Cub, το Wave 110i αποτελεί ένα από τα οικονομικότερα παπιά της αγοράς

Το PCX150i έχει κλέψει καρδιές στην ελληνική αγορά.

NC750D Integra: Κάποιοι θα το πουν scooter, άλλοι μοτοσικλέτα.

Το SH300i πρωταγωνιστεί χρόνια τώρα στη δημοφιλέστερη κατηγορία scooter, αυτών με τους μεγάλους τροχούς.

Scooters / Παπιά

Wave 110i

Περήφανος απόγονος της μεγάλης σχολής των Super Cub, το Wave αποτελεί ένα από τα οικονομικότερα παπιά της αγοράς, με προσιτή τιμή απόκτησης και ιδιαίτερα οικονομική κατανάλωση, δικαιολογώντας απόλυτα τις εξαιρετικές του πωλήσεις στην ελληνική αγορά.
Ευέλικτο στην πόλη και εύκολο στην οδήγηση, το Wave 110i συνεχίζει να κρατά ψηλά τη σημαία της Honda σε μια ιδιαίτερα απαιτητική και ανταγωνιστική κατηγορία, σηκώνοντας όλο το βάρος των πωλήσεων της εταιρείας από τη στιγμή που το Innova σταμάτησε να εισάγεται επισήμως.
Η οικονομία είναι ένα από τα σημαντικότερα προσόντα του Wave και επανειλημμένα το έχει αποδείξει με την κατανάλωση στις δοκιμές μας για την κατηγορία του, χαρακτηριστικό που θα εκτιμηθεί δεόντως από όσους σκοπεύουν να του αναθέσουν την καθημερινή τους εξυπηρέτηση.

Τιμή (€): 1.830
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (cc): 110
Ισχύς (hp/rpm): 8,55/7.500
Ροπή (kg.m/rpm): 0,88/5.500
Βάρος (kg): 99


PCX150i

Το PCX έχει κλέψει καρδιές στην ελληνική αγορά, κυρίως σε αυτήν την έκδοση των 150 κυβικών, αλλά και ως 125. Έγινε γνωστό από το σύστημα Idle Stop που σβήνει τον κινητήρα όταν μείνει στο ρελαντί για μερικά δευτερόλεπτα και τον επανεκκινεί αυτόματα μόλις γυρίσει ελάχιστα το γκάζι. Ωστόσο η χάρη του δεν περιορίζεται εκεί.

Το PCX είναι ένα πολύ όμορφο και ποιοτικό scooter. Είναι και σωστά μελετημένο με τροχούς 14 ιντσών συνδυάζοντας την καλή συμπεριφορά που μόνο το μέγεθος – εδώ η διάμετρος του τροχού – θα προσφέρει, με το χαμηλό ύψος και τη φιλικότητά του. Με αυτήν θα περιβάλλει οποιονδήποτε έρθει στη σέλα του, από τον κοντύτερο αναβάτη μέχρι και τον πιο ογκώδη, για να του κάνει την καθημερινή ζωή πιο εύκολη και πρακτική.

Στην τελευταία του ανανέωση το 2013 απέκτησε τον eSP (enhanced Smart Power) κινητήρα, μια προηγμένη εκδοχή του ίδιου μοτέρ που είχε πριν με τεχνολογίες χαμηλής τριβής που έχουν εφαρμοστεί για σημαντική ελάττωση βάρους, αντοχή και χαμηλή εκπομπή ρύπων.

Σίγουρα δεν είναι το φθηνότερο με απόλυτα κριτήρια, όμως το καλό πάντα βρίσκει το κοινό του και οι πωλήσεις του στην Ελλάδα το αποδεικνύουν. Φυσικά ό,τι λέμε για το 150, ισχύει εξίσου και για το PCX125i.

Τιμή (€):               2.970 (125:          2.700)
Κινητήρας:         4T, 1Κ, Y
Χωρητικότητα (cc):         153
Ισχύς (hp/rpm):                13,4/8.500
Ροπή (kg.m/rpm):           1,4/5.000
Βάρος (kg):         130


SH300i

Εδώ έχουμε μια από τις περιπτώσεις που τα λόγια πρακτικά περιττεύουν. Τα SH έχουν διαγράψει τόσο μεγάλη και πετυχημένη εμπορική πορεία στην Ελλάδα επί σειρά ετών που κατά πάσα πιθανότητα όλο και κάποιος γνωστός μας έχει περιγράψει την ευτυχή συμβίωση μαζί του αναλυτικότερα απ’ όσο οι σελίδες ενός περιοδικού θα χωρέσουν.

Το SH300i είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της φημισμένης οικογένειας που πρωταγωνιστεί χρόνια τώρα στη δημοφιλέστερη κατηγορία scooter, αυτών με τους μεγάλους τροχούς. Οι 16 ίντσες έχουν πασίγνωστα οφέλη, η συμπεριφορά τους φέρνει όσο πιο κοντά σε μοτοσικλέτα και προσφέρει μεγάλα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας.

Το 300 συνεχίζει να διαγράφει λαμπρή πορεία στην αγορά με τον ισχυρό του κινητήρα, τα εξαιρετικά του περιφερειακά και τώρα προσφερόμενο με τη βαλίτσα (Top Box) στον στάνταρ εξοπλισμό. Για το κάτι παραπάνω αξίζει να συμπληρωθεί με το πολύ καλό C-ABS της Honda και ως κερασάκι έρχεται και η Sporty διχρωμία.

Τιμή (€):               4.850 (ABS:  5.350, ABS Sporty: 5.500)
Κινητήρας:         4T, 1Κ, Y
Χωρητικότητα (cc):         279
Ισχύς (hp/rpm):                27,2/8.500
Ροπή (kg.m/rpm):           2,6/6.000
Βάρος (kg):         167 (ABS:             170)


NC750D Integra

Κάποιοι θα το πουν scooter, άλλοι μοτοσικλέτα. Η όλη υπόθεση θυμίζει λίγο τις ανάλογες συζητήσεις που κάποτε προκαλούσε η δημιουργία των mega scooters, η ουσία πάντως είναι πως το Integra ανήκει σε μια ειδική κατηγορία δικύκλων που έχουν τις χάρες των scooter και την ποιότητα, την τεχνολογία των μεγάλων μοτοσικλετών.

Πρωταγωνιστής στο NC750D λοιπόν είναι το αυτόματο DCT κιβώτιο, μια καινοτομία της Honda που γράφει τη δική της ιστορία στον χώρο, προσφέροντας είτε πλήρως αυτόματη λειτουργία ή έλεγχο μέσω ενός σειριακού κιβωτίου που το δουλεύεις από κουμπιά στο αριστερό χέρι. Σε κάθε περίπτωση, κάτω από τα πλαστικά του Integra κρύβεται αυτούσια η βάση της οικογένειας NC750, με τον δικύλινδρο κινητήρα στην τελευταία του μορφή των 750 κ.εκ. και των 55 ίππων, αλλά και της απίστευτα μικρής κατανάλωσης.

Θα σας πάει ταξίδι, θα κινηθεί κάθε μέρα στην κίνηση, θα στρίψει, θα εντυπωσιάσει, είναι το Integra και είναι μοναδικό - εκτός αν συνυπολογίσουμε και την έκδοση S, η οποία ζητάει ελάχιστα παραπάνω χρήματα για μια σπέσιαλ διχρωμία και χρυσές ζάντες.

Τιμή (€):               9.840 (S: 9.990)
Κινητήρας:         4T, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (cc):         745
Ισχύς (hp/rpm):                55/6.250
Ροπή (kg.m/rpm):           6,8/4.750
Βάρος (kg):         237

ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ