Wave 110i
PCX150i
Το PCX έχει κλέψει καρδιές στην ελληνική αγορά, κυρίως σε
αυτήν την έκδοση των 150 κυβικών, αλλά και ως 125. Έγινε γνωστό από το σύστημα Idle Stop που σβήνει τον κινητήρα
όταν μείνει στο ρελαντί για μερικά δευτερόλεπτα και τον επανεκκινεί αυτόματα
μόλις γυρίσει ελάχιστα το γκάζι. Ωστόσο η χάρη του δεν περιορίζεται εκεί.
Το PCX
είναι ένα πολύ όμορφο και ποιοτικό scooter. Είναι και σωστά μελετημένο με τροχούς 14 ιντσών
συνδυάζοντας την καλή συμπεριφορά που μόνο το μέγεθος – εδώ η διάμετρος του
τροχού – θα προσφέρει, με το χαμηλό ύψος και τη φιλικότητά του. Με αυτήν θα
περιβάλλει οποιονδήποτε έρθει στη σέλα του, από τον κοντύτερο αναβάτη μέχρι και
τον πιο ογκώδη, για να του κάνει την καθημερινή ζωή πιο εύκολη και πρακτική.
Στην τελευταία του ανανέωση το 2013 απέκτησε τον eSP (enhanced
Smart Power) κινητήρα, μια προηγμένη εκδοχή του ίδιου μοτέρ που είχε πριν με τεχνολογίες
χαμηλής τριβής που έχουν εφαρμοστεί για σημαντική ελάττωση βάρους, αντοχή και
χαμηλή εκπομπή ρύπων.
Σίγουρα δεν είναι το φθηνότερο με απόλυτα κριτήρια, όμως το
καλό πάντα βρίσκει το κοινό του και οι πωλήσεις του στην Ελλάδα το
αποδεικνύουν. Φυσικά ό,τι λέμε για το 150, ισχύει εξίσου και για το PCX125i.
Τιμή (€): 2.970 (125: 2.700)
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Y/Ψ
Χωρητικότητα (cc): 153
Ισχύς (hp/rpm): 13,4/8.500
Ροπή (kg.m/rpm): 1,4/5.000
Βάρος (kg): 130
SH300i
Εδώ έχουμε μια από τις περιπτώσεις που τα λόγια πρακτικά
περιττεύουν. Τα SH έχουν διαγράψει τόσο μεγάλη και πετυχημένη εμπορική πορεία
στην Ελλάδα επί σειρά ετών που κατά πάσα πιθανότητα όλο και κάποιος γνωστός μας
έχει περιγράψει την ευτυχή συμβίωση μαζί του αναλυτικότερα απ’ όσο οι σελίδες
ενός περιοδικού θα χωρέσουν.
Το SH300i είναι το μεγαλύτερο μοντέλο
της φημισμένης οικογένειας που πρωταγωνιστεί χρόνια τώρα στη δημοφιλέστερη
κατηγορία scooter,
αυτών με τους μεγάλους τροχούς. Οι 16 ίντσες έχουν πασίγνωστα οφέλη, η
συμπεριφορά τους φέρνει όσο πιο κοντά σε μοτοσικλέτα και προσφέρει μεγάλα
επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας.
Το 300 συνεχίζει να διαγράφει λαμπρή πορεία στην αγορά με
τον ισχυρό του κινητήρα, τα εξαιρετικά του περιφερειακά και τώρα προσφερόμενο
με τη βαλίτσα (Top Box)
στον στάνταρ εξοπλισμό. Για το κάτι παραπάνω αξίζει να συμπληρωθεί με το πολύ
καλό C-ABS της Honda και ως κερασάκι έρχεται και η Sporty διχρωμία.
Τιμή (€): 4.850 (ABS:
5.350, ABS Sporty:
5.500)
Κινητήρας: 4T,
1Κ, Y/Ψ
Χωρητικότητα (cc): 279
Ισχύς (hp/rpm): 27,2/8.500
Ροπή (kg.m/rpm): 2,6/6.000
Βάρος (kg): 167 (ABS: 170)
NC750D Integra
Κάποιοι θα το πουν scooter, άλλοι μοτοσικλέτα. Η όλη υπόθεση θυμίζει λίγο τις
ανάλογες συζητήσεις που κάποτε προκαλούσε η δημιουργία των mega scooters, η ουσία πάντως
είναι πως το Integra
ανήκει σε μια ειδική κατηγορία δικύκλων που έχουν τις χάρες των scooter και την ποιότητα, την
τεχνολογία των μεγάλων μοτοσικλετών.
Πρωταγωνιστής στο NC750D
λοιπόν είναι το αυτόματο DCT
κιβώτιο, μια καινοτομία της Honda
που γράφει τη δική της ιστορία στον χώρο, προσφέροντας είτε πλήρως αυτόματη
λειτουργία ή έλεγχο μέσω ενός σειριακού κιβωτίου που το δουλεύεις από κουμπιά
στο αριστερό χέρι. Σε κάθε περίπτωση, κάτω από τα πλαστικά του Integra κρύβεται αυτούσια η
βάση της οικογένειας NC750,
με τον δικύλινδρο κινητήρα στην τελευταία του μορφή των 750 κ.εκ. και των 55
ίππων, αλλά και της απίστευτα μικρής κατανάλωσης.
Θα σας πάει ταξίδι, θα κινηθεί κάθε μέρα στην κίνηση, θα
στρίψει, θα εντυπωσιάσει, είναι το Integra και είναι μοναδικό - εκτός αν
συνυπολογίσουμε και την έκδοση S,
η οποία ζητάει ελάχιστα παραπάνω χρήματα για μια σπέσιαλ διχρωμία και χρυσές ζάντες.
Τιμή (€): 9.840 (S: 9.990)
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (cc): 745
Ισχύς (hp/rpm): 55/6.250
Ροπή (kg.m/rpm): 6,8/4.750
Βάρος (kg): 237
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Μπαταρίες Στερεού Ηλεκτρολύτη από τη Honda: Μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση
Black Friday Moto Morini: Σε έκπτωση η X-Cape 650
Suzuki SuperBusa Kevin Schwantz Edition: 385 ίπποι με κομπρέσορα και τελική 350 χλμ/ώρα
Μarc Marquez: Η προκλητική χειρονομία που δίχασε
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πρωταθλήτρια η Yamaha στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα BMU 2024
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr