Αγωνιστικό πακέτο Trofeo για το Aprilia RS457
Σχέδια οργάνωσης αποκλειστικών αγώνων για το μοντέλο
Ο γνωστός παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας 440cc
Αναβαθμίσεις στις αναρτήσεις με Öhlins monoshock
Πιο επιθετική θέση οδήγησης
APRILIA: Black Friday με όφελος έως 2.000ε
Σχέδια οργάνωσης αποκλειστικών αγώνων για το μοντέλο
Η Aprilia σκοπεύει να παρουσιάσει την έκδοση Trofeo της συμβατής με το δίπλωμα Α2 RS457, με επίσημα πλάνα να διοργανώσει μια αποκλειστική σειρά αγώνων για το μοντέλο το 2025. Οι εκδόσεις Trofeo δεν θα πωλούνται ξεχωριστά σαν αγωνιστικές μοτοσυκλέτες αλλά θα γίνει διαθέσιμο ένα πακέτο που θα διαθέτει τα απαραίτητα εξαρτήματα ώστε να μετατρέπεται η κάθε RS457 σε μοτοσυκλέτα αγωνιστικών προδιαγραφών. Η εταιρεία είχε ήδη δηλώσει την πρόθεσή της να δημιουργήσει ένα τέτοιο πακέτο, με την παρουσίαση μιας ειδικής έκδοσης του RS457 για χρήση στην πίστα στην EICMA τον περασμένο μήνα.
Ο γνωστός παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας 440cc
Ο κινητήρας δεν θα δέχεται μετατροπές με το πακέτο Trofeo και θα παραμείνει ο ίδιος δυκίλινδρος 440cc με μέγιστη ισχύ 48,6 ίππων που εφοδιάζει το RS457. Η ισχύς βέβαια θα αυξάνεται ελάχιστα από το σύστημα εξάτμισης της SC Project. Η εταιρεία αναφέρει πως με την διοργάνωση του θεσμού αυτού θέλει να προσφέρει σε φιλόδοξους αναβάτες, την ευκαιρία να ασχοληθούν με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, κρατώντας το κόστος σε χαμηλά σχετικά επίπεδα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αναβαθμίσεις στις αναρτήσεις με Öhlins monoshock
Η αναβάθμιση στις αναρτήσεις περιλαμβάνει ένα νέο, πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Öhlins πίσω και βελτιωμένα εξαρτήματα που θα τοποθετούνται εντός των κλασικών μαύρων καλαμιών διαμέτρου 41χλστ του ανεστραμμένου πιρουνιού του RS457. Στις αλλαγές συμπεριλαμβάνεται ένα fairing έτοιμο για αγωνιστική χρήση με έναν χρωματισμό εμπνευσμένο από το MotoGP, στο οποίο απουσιάζουν οι υποδοχές εξαρτημάτων απαραίτητων για την οδήγηση στο οδικό δίκτυο (καθρεπτών, φλας).
Πιο επιθετική θέση οδήγησης
Η συμβατική σέλα έχει αντικατασταθεί από ένα λεπτό κομμάτι αφρώδους υλικού όπως συνηθίζεται στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, και τα μαρσπιέ έχουν επίσης αλλαχθεί ώστε να επιτρέπουν πλαγιάσματα με μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές. Παρατηρείται επίσης ένα προστατευτικό κάλυμμα κινητήρα στο κάτω μισό του καπακιού του συμπλέκτη, ενώ τα λάστιχα που είδαμε να τοποθετούνται στο έκθεμα της EICMA ήταν τα TVS Eurogrip Protorq Extreme τα οποία δεν ενδείκνυνται για έντονη αγωνιστική χρήση, μένει να δούμε αν στο πακέτο Trofeo θα συμπεριλαμβάνονται αγωνιστικά λάστιχα της Pirelli αφού το λογότυπο της εταιρείας αναγράφεται στο φτερό του μπροστινού τροχού. Τέλος φαίνεται πως οι αισθητήρες του ABS δεν απουσιάζουν, θα αφαιρούνται όμως πιθανότατα στις RS457 με το αγωνιστικό πακέτο.