Στην ανανέωση του μικρότερου μέλους της οικογενείας Burgman προχώρησε η Suzuki. Φρέσκαρε σημαντικά τη σχεδίασή του ενώ πρόσθεσε και σύστημα ABS στα φρένα του.
Εμφανέστατη είναι η ολική σχεδιαστική ανανέωση του μικρού Burgman το οποίο απέκτησε μια σαφώς πιο δυναμική και μοντέρνα εμφάνιση σε σχέση με το μοντέλο που θα αντικαταστήσει και θα διατίθεται σε τέσσερα χρώματα (γκρί ματ, ασημί, μαύρο και λευκό). Η ζελατίνα του είναι 110 χλστ. μακρύτερη σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά κάτι που λογικά θα προσφέρει και ανάλογη βελτίωση στην προστασία του αναβάτη από τον αέρα. Ανασχεδιασμένη παρουσιάζεται και η δύο επιπέδων σέλα με στόχο να αυξήσει ακόμη περισσότερο την προσφερόμενη άνεση με την απόσταση από το έδαφος να ανέρχεται στα πολύ χαμηλά 735 χλστ.Νέος είναι και ο πίνακας οργάνων με δύο μεγάλα αναλογικά «ρολόγια» για τις στροφές του κινητήρα και την ταχύτητα και μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη στο κέντρο στην οποία περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, δείκτης βενζίνης, ώρα, μέση κατανάλωση και ένδειξη για την αλλαγή λαδιού του κινητήρα, ενώ από κάτω υπάρχει και λυχνία «οικονομικής οδήγησης».
Στον τομέα των αποθηκευτικών χώρων το mini GT scooter της ιαπωνικής εταιρίας παραμένει ένα από τα πιο πρακτικά μοντέλα της κατηγορίας του. Κάτω από τη σέλα θα χωρέσουν δύο κράνη κλειστού τύπου αλλά και κάποια μικροπράγματα ενώ στην ποδιά υπάρχουν δύο μικρά ντουλαπάκα δεξιά κα αριστερά του τιμονιού για ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου και ψιλά. Περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους θα βρείτε στο κεντρικό ντουλαπάκι το οποίο διαθέτει και παροχή ρεύματος για τη φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών.
Όσον αφορά στους κινητήρες, δεν φαίνεται να υπάρχουν αλλαγές στα υπάρχοντα μηχανικά σύνολα των 125 και 200 κ.εκ. με τον ένα εκκεντροφόρο επικεφαλής και τον ηλεκτρονικό ψεκασμό για την τροφοδοσία τα οποία αποδίδουν 18,4 και 12 ίππους αντίστοιχα.
Το βάρος για το Burgman με το μικρότερο εκ των δύο κινητήρων ανέρχεται στα 159 κιλά και για το 200άρι στα 161. Mε την προσθήκη του ABS αυξάνεται και στις δύο περιπτώσεις κατά δύο κιλά.
Τα μεγάλα νέα στον τομέα της ασφάλειας είναι φυσικά η προσθήκη του ABS το οποίο ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό του Burgman 200. Κατά τα άλλα το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δίσκους διαμέτρου 240 χλστ. με τον εμπρός να συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων και τον πίσω με μονοπίστονη. Στις αναρτήσεις, τον εμπρός τροχό των 13 ιντσών αναρτά ένα συμβατικό πιρούνι, ενώ πίσω για τον τροχό των 12 ιντσών έχουν χρησιμοποιηθεί δύο αμορτισέρ. Τέλος, τα ελαστικά είναι διαστάσεων 110/90 και 130/70εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Προς το παρόν δεν ξέρουμε το κατά πόσο θα έρθουν και οι δύο εκδόσεις (125 και 200 κ.εκ.), κάτι που αναμένεται να μάθουμε στις επόμενες εβδομάδες, όπως και την ημερομηνία άφιξής τους.