O Dave Riley αγόρασε μια σωρό από παραπεταμένα κουτιά με εξαρτήματα από μια Kawasaki H1a κι αποφάσισε να κάνει πραγματικότητα ένα flat track πρότζεκτ.
Σίγουρα δεν είναι ο πιο δελεαστικός τρόπος να αρχίσει την κατασκευή μιας μοτοσυκλέτας, αλλά αυτό έδωσε το κίνητρο στον Dave Riley για να αγοράσει τα εξαρτήματα και να αρχίσει να πειραματίζεται. Ο Dave είχε, ήδη, ένα H1f στο γκαράζ επί 17 ολόκληρα χρόνια και έτσι γεννήθηκε η ιδέα του να μεταμορφώσει τη μοτοσυκλέτα του σε flattracker.
Xωρίς να είναι απόλυτα βέβαιος για το αποτέλεσμα, ο Dave ξεκίνησε να κάνει την πρώτη διαλογή των εξαρτημάτων από τα κουτιά. Μέσα από το "κοσκίνισμα" ανακάλυψε ακριβώς τι ήταν χρήσιμο και τι θα μπορούσε να διορθωθεί. Αρχικά, έστειλε το πλαίσιο για βάψιμο και τα αλουμινένια εξαρτήματα για αμμοβολή. Το πιρούνι ήταν σε κακή κατάσταση, οπότε και παρήγγειλε ένα νέο.
Επιπρόσθετα, για τη μεταμόρφωση της H1 αγόρασε μια νέα σέλα και ένα number plate μπροστά. Ωστόσο, μεγάλο πρόβλημα για τον Dave ήταν τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Με ένα νέο, όμως, σύστημα ανάφλεξης από την Electrex ξεπέρασε και αυτή την πρόκληση και έκανε τη μοτοσυκλέτα να λειτουργεί κανονικά.
Η προσοχή στη λεπτομέρεια και το φινίρισμα είναι οι τελικές πινελιές του Dave στη νέα Κawasaki H1a flattracker. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός πώς μια παρατημένη μοτοσυκλέτα εδώ και 17 χρόνια μεταμορφώθηκε σε μια σύγχρονη flattracker.