net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ήπιες γραμμές σε ένα ευχάριστο και καθόλου προκλητικό αισθητικό σχήμα. Τo «ασορτί» στο χρώμα του scooter Τοp Case, ανήκει στον standard εξοπλισμό.

Η άποψή μας

Δύσκολο το συμπέρασμα σε αυτή την σύγκριση, καθώς και τα τρία scooter έχουν αρετές και χαρίσματα που δεν μπορούν να αγνοηθούν. Θα λέγαμε ότι η πιο «ασφαλής» και σίγουρη μέθοδος για να αναδειχθεί ο «νικητής» είναι η ανάλυση του... ψυχολογικού προφίλ του μελλοντικού ιδιοκτήτη και όχι άλλη μια παράθεση των χαρακτηριστικών του κάθε scooter. Με αυτή την οπτική λοιπόν:

Ο άνετος και χαλαρός 
Θέλετε το μέγιστο της άνεσης, μεγάλο αποθηκευτικό χώρο και “άπλα” για εσάς και τον συνεπιβάτη; Θέλετε να φτάνετε στον προορισμό σας, ακόμα και όταν έχει προκηρυχθεί γενική απεργία και υπάρχουν πέντε διαφορετικές διαδηλώσεις στο κέντρο, ήρεμοι και... ατσαλάκωτοι; Στις καθημερινές σας μετακινήσεις διανύετε πολλά χιλιόμετρα, μέσω μεγάλων λεωφόρων και περιαστικών οδών; Κάνετε ή θέλετε να κάνετε εκδρομές και ταξιδάκια εκτός πόλης; Οικονομοτεχνικά μιλώντας, εστιάζετε στο πιο προσιτό αλλά με καλή σχέση value for money; 
Το SYM Citycom 300i CBS, είναι το ιδανικό scooter για εσάς! 

Ο αστικός τεχνοκράτης 
Κινείστε κατά κανόνα εντός αστικού ιστού; Δεν θέλετε να σας στέκεται εμπόδιο κανένα μποτιλιάρισμα; Θέλετε ένα μελετημένο σε βάθος αστικό όχημα που να λειτουργεί άψογα στο πεδίο αυτό; Επιθυμείτε να βγείτε από την αντιπροσωπεία με ένα έτοιμο από κάθε άποψη όχημα για την “μάχη της κίνησης”; Θέλετε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους; Είστε διατεθειμένοι να κάνετε μια οικονομική υπέρβαση για να τα αποκτήσετε όλα αυτά; 
Μην το ψάχνετε άλλο, Honda SH 300i ABS! 

O... πύραυλος της πόλης 
Γυαλίζει το μάτι σας; Θέλετε να γυαλίσει; Αρέσκεστε στο να έχουν “ενδιαφέρον” ακόμα και οι πιο άχαρες καθημερινές διαδρομές; Θέλετε τα καλύτερα φρένα; Τον πιο “ζωηρό” κινητήρα; Νομίζετε ότι “ψάχνονται” όλοι για αθώες κόντρες στα φανάρια; Τα βλέπετε όλα... πίστα; 
Θέλετε να τα αποκτήσετε όλα αυτά ακόμα και αν κάνετε κάποιες παραχωρήσεις σε αποθηκευτικούς χώρους; Θέλετε τελικά ένα πρακτικό, ευκολοδήγητο και οικονομικό όχημα αλλά με “χαρακτήρα”
Ε ναι... KYMCO People GTi  300 ABS για εσάς! 

Και εμένα που μου αρέσουν όλα; 
Σε καταλαβαίνουμε αγαπητέ! Πως να αντισταθείς σε τέτοια χαρίσματα άλλωστε; Σε αυτές τις περιπτώσεις η καλύτερη λύση είναι η πεζή οικονομοτεχνική ανάλυση. Να το εξετάσουμε και έτσι λοιπόν... 
Το SH είναι το ακριβότερο, με μεγάλη μάλιστα διαφορά. Στα χρήματα αυτά αγοράζει κανείς όμως τους μεγαλύτερους -συνδυαστικά- χώρους και το πιο hi-tech επίπεδο εξοπλισμού -βλέπε keyless start, δηλαδή εκκίνηση του scooter χωρίς την χρήση κλειδιού. Το SH πέραν τις δαιμόνιας ευελιξίας του, δεν ξεχωρίζει με εμφατικό τρόπο σε κάποιο άλλο τομέα, από την άλλη όμως “σκοράρει” άνω του μέσου όρου παντού. 
Είναι με λίγα λόγια ένα μελετημένο δίτροχο που δεν θα σε απογοητεύσει ότι και αν του ζητήσεις. Το Citycom από την άλλη, είναι το πιο προσιτό οικονομικά. Απουσιάζει βέβαια το ABS που έχουν τα άλλα δύο, αν και το CBS του, τα καταφέρνει αρκετά καλά στον έλεγχο του φρεναρίσματος. Στα χρήματα που κοστίζει αγοράζει κανείς το πιο “πολύ” scooter σε ότι αφορά σε άνεση, ενώ κάλλιστα, με τα χρήματα που εξοικονομεί κανείς από την πιο προσιτή τιμή αγοράς, μπορεί να τοποθετησει top case ή ότι άλλο αξεσαουάρ επιθυμεί. To People, όσο και αν εκθειάσαμε τα... “γκάζια” του, δεν παύει να είναι πρακτικό, άνετο και οικονομικό. Κοστίζει σαφώς λιγότερο από το SH, πιο πολύ από το SYM κάθως έχει ABS. Στη τιμή του, θα πρέπει να προστεθεί και αυτή της αγοράς και τοποθέτησης top case όμως, καθότι ο χώρος κάτω από την σέλα δεν επαρκεί. 
Σε ότι αφορά στην κατανάλωση, οι διαφορές μεταξύ των τριών είναι πολύ μικρές, σε σημείο που να μην γίνονται αισθητές στο πορτοφόλι, βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα.

Τεχνικά xαρακτηριστικά
Honda SH300i ABS
Κινητήρας 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β, 1ΕΕΚ
Κυβισμός (κ.εκ.) 279,1
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). 72x68,5
Συμπίεση (:1) 10,5
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 24,81/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,6/6.000
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός PGM-FI
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) 9
Κατανάλωση 4,1
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 150
Βάρος (kg, γεμάτο) 169
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα  
Τύπος Σωληνωτό, ατσάλινο
Αναρτήσεις Ε Τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm
Διαδρομή (χιλ.) 102
Αναρτήσεις Π Δυο αμορτισέρ, προφόρτιση
Διαδρομή 95
Φρένα Ε (χιλ.) Δ /256, ABS
Φρένα Π (χιλ.) Δ /256, ABS
Τροχοί-Ελαστικά  
Ελαστικό Ε 110/70-16’’
Ελαστικό Π 130/70-16’’
Διαστάσεις  
Μήκος 2.131
Πλάτος 728
Μεταξόνιο 1438
Ύψος σέλας 805
Εξοπλισμός  
ABS/Ρυθμ. ν/ο
Τraction Control/Ρυθμ. ο/ο
Στροφόμετρο ο
Immobilizer ν
Υπολογιστής ταξιδιού ο
Μερικός χιλιομετρητής ν
Ένδειξη βενζίνης ν
Δείκτης θερμοκρασίας ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος ο
Ζελατίνα / Ρυθμ. ο/ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ ο/ο
Πλάγιο stand ν
Κεντρικό stand ν
Χειρολαβές / Σχάρα ν/ν
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π ο/ν


KYMCO People GTi 300 ABS 
Κινητήρας 4T, 1Κ, Y/Ψ 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.) 298.9
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) 72.7x72
Συμπίεση (:1) 10.8
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 28.3/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 3.1/6.250
Τροφοδοσία Ψεκασμός 
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) 9
Κατανάλωση (λτ/100χμ) 4,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 165
Βάρος (kg) 172
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα  
Τύπος Ατσάλινο χωροδικτύωμα
Αναρτήσεις Ε Τηλεσκοπικό πιρούνι, 37 χλστ.
Διαδρομή (χλστ.) 110
Αναρτήσεις Π Δύο αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή (χλστ.) 100
Φρένα Ε (χλστ.) Δ/260, 3πίστονη δαγκάνα, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/260, ABS
Τροχοί-Ελαστικά  
Ελαστικό Ε 110/70-16’’
Ελαστικό Π 140/70-16’’
Διαστάσεις  
Μήκος (χλστ.) 2.145
Πλάτος (χλστ.) 760
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.450
Ύψος σέλας (χλστ.) 785
 Εξοπλισμός  
ABS/Ρυθμ. ν/ο
Traction Control/Ρυθμ. ο
Στροφόμετρο ο
Immobiliser ο
Υπολογιστής ταξιδιού ο
Μερικός χιλιομετρητής ν
Ένδειξη βενζίνης ν
Δείκτης θερμοκρασίας ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος ο
Ζελατίνα/Ρυθμ. ν/ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ ο
Πλάγιο σταντ ν
Κεντρικό σταντ ν
Χειρολαβές/Σχάρα ν
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π ο/ν


SYM Citycom S 300i CBS 
Κινητήρας 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β
Κυβισμός (κ.εκ.) 262,8
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). 73x62,8
Συμπίεση (:1) Δ.Α.
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) 28,5/7.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,8/6.500
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός  
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) 10
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 3,6
Βάρος (kg) 187
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 157 (κόφτης)
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Σωληνωτό, διπλό, ατσάλινο 
Αναρτήσεις Ε Τηλεσκοπικό πιρούνι 35 χλστ. 
Διαδρομή (χλστ.) 100
Αναρτήσεις Π Δυο αμορτισέρ, ΠΕ
Διαδρομή 91
Φρένα Ε (χλστ.) Δ /260, CBS   
Φρένα Π (χλστ.) Δ /260, CBS 
Τροχοί-Ελαστικά
Ελαστικό Ε 110/70-16’’
Ελαστικό Π 140/70-16’’
Διαστάσεις
Μήκος (χλστ.) 2.220
Πλάτος (χλστ.) 770
Μεταξόνιο (χλστ.) 1.500
Ύψος σέλας (χλστ.) 800
 Εξοπλισμός
ABS/Ρυθμ. ο/ο
Τraction Control/Ρυθμ. ο/ο
Στροφόμετρο ν
Immobilizer ν
Υπολογιστής ταξιδιού ο
Μερικός χιλιομετρητής ν
Ένδειξη βενζίνης ν
Δείκτης θερμοκρασίας ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος ο
Ζελατίνα / Ρυθμ. ν/ο
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ ο/ο
Πλάγιο stand ν
Κεντρικό stand ν
Χειρολαβές / Σχάρα ν/ο
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π ο/ν

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ