LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πιο άνετη η σέλα του Suzuki, ενώ αυτή τoυ Honda θα κουράσει πιο γρήγορα, όντας στενή και λεπτή για να βολεύει και στην off-road οδήγηση. To 1050 Adventure είναι εξίσου άνετο σε χώρους με το V-Strom αλλά έχει πιο σκληρό υλικό στην σέλα του.

Πιο άνετη η σέλα του Suzuki, ενώ αυτή τoυ Honda θα κουράσει πιο γρήγορα, όντας στενή και λεπτή για να βολεύει και στην off-road οδήγηση. To 1050 Adventure είναι εξίσου άνετο σε χώρους με το V-Strom αλλά έχει πιο σκληρό υλικό στην σέλα του.

Πιο άνετη η σέλα του Suzuki, ενώ αυτή τoυ Honda θα κουράσει πιο γρήγορα, όντας στενή και λεπτή για να βολεύει και στην off-road οδήγηση. To 1050 Adventure είναι εξίσου άνετο σε χώρους με το V-Strom αλλά έχει πιο σκληρό υλικό στην σέλα του.

Ανεση – Εργονομία

Το πιο άνετο αλλά όχι με μεγάλη διαφορά, είναι το Suzuki. Η σέλα του έχει «μπόλικο» και ποιοτικό αφρώδες, αντιολισθητική επένδυση και εγγυάται την άνεση του οδηγού ακόμα και σε κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. 
Το KTM έχει πιο σκληρή σέλα αλλά κερδίζει πολλούς πόντους από τις εργονομικές ρυθμίσεις που προσφέρει: τα μαρσπιέ μπορούν να τοποθετηθούν σε δύο ύψη με 10 χιλιοστά απόσταση μεταξύ τους, ενώ και το τιμόνι κουμπώνει σε δύο θέσεις που επίσης απέχουν 10 χιλιοστά. 
Το Africa έχει την πιο «αθλητική» σέλα, με την έννοια του ότι έχει σχεδιαστεί έχοντας κατά νου και την οδήγηση στο χώμα. 

Ως εκ τούτου είναι λεπτή και κατηφορική, διευκολύνοντας την μετάβαση από το καθιστό στο όρθιο αλλά δεν προσφέρει τα επίπεδα άνεσης των άλλων δύο. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι είναι άβολη, κάθε άλλο, εντυπωσιάζει με το πόσο άνετη είναι δεδομένου του μεγέθους και της σχεδίασης της, ωστόσο δεν μπορεί να συγκριθεί με τους «θρόνους» των V-Strom και 1050 Adventure. 

Η ίδια κατάταξη και για τους ίδιους λόγους ισχύει και στην άνεση των συνεπιβατών, κοινό χαρακτηριστικό όλων όμως, είναι οι πολύ καλές εργονομικά χειρολαβές που προσφέρουν ικανοποιητική στήριξη. 
«Φάουλ» του Africa ή μη ρυθμιζόμενη ζελατίνα, κάτι που είναι standard στις άλλες δύο μοτοσικλέτες. Σε ότι αφορά σε διακόπτες και ευκολία χειρισμού αυτών, δεν παρατηρείται κάποια ατέλεια ή πρόβλημα σε κανένα από τα συγκεκριμένα μοντέλα. 

 
  • Χρήστος

    Δυστυχώς δεν μπορώ να επαληθεύσω την τιμή κατανάλωσης για το vstrom -μιας και ειμαι ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου μοντέλου- η οποία εκτοξεύεται απο 7.5l η και βάλε.

     
  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Κανενα σχολιο για το αρθρο,απλα κανετε παρα πολυ καλη δουλεια και εννοιωσα την αναγκη να το εκφρασω δημοσια .Μπραβο παιδια συνεχιστε δυνατα!!!!!

     
  • Μιχάλης

    Πως και δεν έχει μπει στην σύγκριση και το crosstourer?

     
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Μιχάλη, το Crosstourer είναι 1.200 κυβικά, και όχι 1.000

       
  • Xristos

    Το V- strom είναι πολύ παλιό, το Honda είναι καινούριο αλλά μοιάζει να μην ξεχωρίζει σε κανέναν τομέα και υπάρχει και το ΚΤΜ που απο όλα έχει τον καλύτερο κινητήρα.

     
    • Mototriti

      Απάντηση: Φίλε Χρήστο μην ξεχνάς ότι το V-Strom 1000 δεν είναι "παλιό". Ανανεώθηκε πλήρως το 2014!

        1

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ