LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολύ μικρές οι διαφορές στην απόδοση των κινητήρων. Τα τρία μηχανικά σύνολα χαρακτηρίζονται από την ροπάτη και γεμάτη λειτουργία τους σε όλη την γκάμα των στροφών.

Πολύ μικρές οι διαφορές στην απόδοση των κινητήρων. Τα τρία μηχανικά σύνολα χαρακτηρίζονται από την ροπάτη και γεμάτη λειτουργία τους σε όλη την γκάμα των στροφών.

Πολύ μικρές οι διαφορές στην απόδοση των κινητήρων. Τα τρία μηχανικά σύνολα χαρακτηρίζονται από την ροπάτη και γεμάτη λειτουργία τους σε όλη την γκάμα των στροφών.

Κινητήρες

Δικύλινδρα όλα τα μοτέρ των εν λόγω μοτοσικλετών, με τα 1050 Adventure και V-Strom να «ασπάζονται το V» και το Africa να έχει διατεταγμένους τους κυλίνδρους του στην σειρά. 
Οι διαφορές στις ονομαστικές αποδόσεις δεν είναι μεγάλες, στις περιπτώσεις δε του Africa και του 1050 Adventure, ταυτίζονται, με 94 ίππους να αποδίδονται στις 7.500 σαλ. 
Το «94» δεν είναι φυσικά τυχαίο, αφού είναι το όριο ονομαστικής ιπποδύναμης που μπορεί να έχει μια μοτοσικλέτα, για να τις επιτραπεί η πώληση ως κλειστό μοντέλο (στους 47 ίππους) σε κατόχους διπλώματος Α2. Το V-Strom από την άλλη, δεν ενδιαφέρεται για αυτά τα… γραφειοκρατικά και αποδίδει 100 ίππους στις 8.000 σαλ. 
Η απόδοση και των τριών κινητήρων είναι παρόμοια με την έμφαση να δίνεται στην ροπή και στην «γεμάτη» -  ομοιόμορφη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών. Μικρή διαφοροποίηση υπάρχει σε επιμέρους χαρακτηριστικα: 
Ο κινητήρας του KTM έχει την πιο «σπιρτόζικη» αίσθηση, αυτός του «Africa» την πιο ομαλή λειτουργία ενώ το μοτέρ του Suzuki έχει το πιο «ταξιδιωτικό» χαρακτήρα. Μιλάμε πάντα για διαφορές που έχουν να κάνουν περισσότερο με την προσλαμβάνουσα αίσθηση και τον τρόπο λειτουργίας των κινητήρων. Πρωταθλητής στην οικονομία αναδεικνύεται το Honda, με 5,7 λίτρα κατανάλωσης στα 100 χλμ., ενώ ακολουθούν τo Suzuki και το KTM, με 6,5 και 6,6 λίτρα αντίστοιχα. 
Πρέπει όμως να σημειωθεί ότι αυτό που κατρακυλά πιο εύκολα στην… βουλιμία όταν ο κινητήρας του δουλευτεί πιο ζωηρά, είναι το 1050 Adventure. 

 
  • Χρήστος

    Δυστυχώς δεν μπορώ να επαληθεύσω την τιμή κατανάλωσης για το vstrom -μιας και ειμαι ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου μοντέλου- η οποία εκτοξεύεται απο 7.5l η και βάλε.

     
  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Κανενα σχολιο για το αρθρο,απλα κανετε παρα πολυ καλη δουλεια και εννοιωσα την αναγκη να το εκφρασω δημοσια .Μπραβο παιδια συνεχιστε δυνατα!!!!!

     
  • Μιχάλης

    Πως και δεν έχει μπει στην σύγκριση και το crosstourer?

     
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Μιχάλη, το Crosstourer είναι 1.200 κυβικά, και όχι 1.000

       
  • Xristos

    Το V- strom είναι πολύ παλιό, το Honda είναι καινούριο αλλά μοιάζει να μην ξεχωρίζει σε κανέναν τομέα και υπάρχει και το ΚΤΜ που απο όλα έχει τον καλύτερο κινητήρα.

     
    • Mototriti

      Απάντηση: Φίλε Χρήστο μην ξεχνάς ότι το V-Strom 1000 δεν είναι "παλιό". Ανανεώθηκε πλήρως το 2014!

        1

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ