LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολύ κοντά σε άνεση βρίσκονται οι σέλες των Kawasaki και Yamaha, λίγο πιο πάνω από εκείνη του 390 Duke. Και στις τρεις περιπτώσεις τα πόδια του αναβάτη φτάνουν πανεύκολα στο έδαφος.

Πολύ κοντά σε άνεση βρίσκονται οι σέλες των Kawasaki και Yamaha, λίγο πιο πάνω από εκείνη του 390 Duke. Και στις τρεις περιπτώσεις τα πόδια του αναβάτη φτάνουν πανεύκολα στο έδαφος.

Πολύ κοντά σε άνεση βρίσκονται οι σέλες των Kawasaki και Yamaha, λίγο πιο πάνω από εκείνη του 390 Duke. Και στις τρεις περιπτώσεις τα πόδια του αναβάτη φτάνουν πανεύκολα στο έδαφος.

Aνεση - εργονομία

Και οι τρεις μοτοσικλέτες καλούνται να εξυπηρετήσουν ένα ευρύ φάσμα σωματότυπων. Τόσο το Z300 όσο και το MT-03 κατασκευάστηκαν από την αρχή ως μοτοσικλέτες για κινητήρα 300 κ.εκ. και ως εκ τούτου οι φυσικές διαστάσεις τους είναι μεγαλύτερες από εκείνες του 390 Duke. Έτσι μπορούν να φιλοξενήσουν με μεγαλύτερη άνεση αναβάτες που ξεπερνούν σε ύψος τα 1,8 μ. με τη θέση οδήγησης να τοποθετεί τον κορμό και στις δύο περιπτώσεις σε όρθια και άνετη στάση για καθημερινή μετακίνηση. 

Από την άλλη, ο μικρός Δούκας σχεδιάστηκε για να μπορεί να εφοδιαστεί και να κινηθεί άνετα και με μικρότερης χωρητικότητας μοτέρ, κάτι που φαίνεται και στην εργονομία του. Αν δεν υπερβαίνετε τα 1,8 μ. θα κουμπώσετε ιδανικά πάνω του. Από τη σέλα και πάνω η θέση οδήγησης προσφέρει σεμιναριακό έλεγχο, ενώ από εκεί και κάτω, όσο πιο βραχύσωμοι είστε τόσο πιο βολικά θα βρείτε τα ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ. Η θέση του συνεπιβάτη είναι το μόνο ουσιαστικό σημείο για παράπονα στο Duke 390 και θα φανεί χρήσιμη μόνο για σύντομες διαδρομές εντός των τειχών της πόλης. Τα πράγματα για τον πίσω είναι λίγο καλύτερα στα Z300 και MT-03 και επιτρέπουν λίγο μεγαλύτερες αποστάσεις πριν η κόπωση αρχίσει να κάνει την εμφάνισή της.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ