Τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του 390 Duke στα χαρτιά “αποτυπώνονται” και στο δρόμο. Το πιρούνι προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση, τα φρένα είναι εκεί όποτε τα χρειαστείς, το πλαίσιο ξεπερνά με την ακαμψία του τις δυνατότητες του κινητήρα και όλα αυτά συνεργάζονται μεταξύ τους με έναν τρόπο σεμιναριακό για αυτή την κατηγορία τιμής και μοτοσικλέτας. Το 390 Duke βρίσκει πρόσφυση εκεί που κανονικά… δεν θα έπρεπε να υπάρχει και το κάνει αυτό με περισσή άνεση που θα ενθουσιάσει τον αρχάριο αναβάτη και θα γοητεύσει και τον εμπειρότερο. Πολύ ευχάριστες είναι στο δρόμο και οι προτάσεις των δύο Ιαπώνων κατασκευαστών.
Πιο σφιχτό σε αναρτήσεις το Z300, πιο μαλακές ρυθμίσεις για το MT-03 με το τελικό αποτέλεσμα να βρίσκεται πολύ κοντά, αφού και οι δύο μοτοσικλέτες αλλάζουν κατεύθυνση πολύ γρήγορα και αφήνουν τον αναβάτη να εκμεταλλευτεί τα δυνατά μοτέρ τους. Όταν η ποιότητα του δρόμου χειροτερεύσει το πιο μαλακό MT-03 δείχνει να αποκτά το προβάδισμα αφού το πιρούνι του τα καταφέρνει καλύτερα σε αυτές τις συνθήκες. Στους δρόμους της πόλης το ελαφρύτερο και μικρότερο σε μέγεθος Duke συνεχίζει να έχει το πάνω χέρι, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι Kawasaki και Yamaha υστερούν σημαντικά. Απλά το μεγαλύτερο βάρος τους μεταφράζεται και σε ελάχιστα πιο αργές αλλαγές κατεύθυνσης.
Εκεί που Z300 και ΜΤ-03 υπερτερούν έναντι του 390 Duke είναι στην κίνηση στο αυτοκινητόδρομο για μεγάλα διαστήματα. Το μεγαλύτερο μέγεθός τους και οι πιο άνετες σέλες που φέρουν προσφέρουν υψηλότερα επίπεδα άνεσης στους αναβάτες τους με αποτέλεσμα να μπορούν να ταξιδέψουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα χωρίς να κουραστούν. Τέλος να πούμε ότι και οι τρεις μοτοσικλέτες παρουσιάζουν υποδειγματική σταθερότητα κινούμενες στην τελική τους.