LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ανανεωμένα παρουσιάζονται τα δύο maxi scooters της BMW για το 2016.

Στα σημεία αναβαθμίστηκε η σχεδίαση του C 650 GT.

Αναβάθμιση στις αναρτήσεις, το CVT κιβώτιο αλλά και στην ενεργητική ασφάλεια και για τα δύο scooters της BMW.

Σαφώς πιο δυναμική η σχεδίαση του C 650 Sport που αναβαθμίστηκε συνολικά.

Το έξυπνο σύστημα της BMW που επιτρέπει την τοποθέτηση δύο full face κρανών στο C 650 Sport εξακολουθεί να υφίσταται.

Παγκόσμια πρωτιά για την BMW με το Side View Assist που ειδοποιεί τον αναβάτη για επερχόμενο όχημα.

Ανανεώθηκε ο πίνακας πληροφοριών για το C 650 Sport.

Ανανεωμένος πίνακας πληροφοριών και για το GT.

BMW: Ανανεωμένα C 650 Sport και C 650 GT

Οι Βαυαροί προχωρούν σε ανανέωση των δύο maxi scooter με το C 650 Sport να αναβαθμίζεται ασθητικά και να αλλάζει ελαφρώς το όνομά του, ενώ βελτιώσεις έχουμε και για τα δύο όσον αφορά στα μηχανικά τους μέρη.

 
Θα ξεκινήσουμε από το Sport το οποίο αναβαθμίστηκε σημαντικά σχεδιαστικά, απέκτησε τον σωστό αριθμό στο όνομά του και δείχνει πλέον ακόμη πιο δυναμικό. Ειδικά το εμπρός μέρος απέκτησε ακόμη περισσότερη «ταυτότητα» και θυμίζει αμυδρά το superbike των Βαυαρών, S 1000 RR. Σχεδιαστική τακτική προς τον σωστό δρόμο που έχει υιοθετηθεί φυσικά και από άλλους κατασκευαστές. 

Εκτός από την πιο επιθετική σχεδίαση οι Βαυαροί προχώρησαν και σε άλλες αλλαγές στην sport εκδοχή του maxi scooter τους. Ο συμπλέκτης του CVT κιβωτίου απέκτησε νέα υλικά τριβής, νέα είναι και η κλιμάκωση της μετάδοσης, ενώ βελτιστοποίηση έγινε και στα βαρύτερα αντίβαρα του συμπλέκτη με το σύστημα να φέρει παράλληλα και πιο μαλακά ελατήρια.

Οι παραπάνω αλλαγές, δίνουν πιο δυναμικές επιταχύνσεις από στάση αλλά και πέντε χιλιόμετρα μεγαλύτερη τελική (180 από 175 σύμφωνα με την BMW) και ισχύουν και για τα δύο μοντέλα, όπως άλλωστε το νέο τελικό της εξάτμισης που βελτιώνει την ακουστική των δύο scooter. Νέα είναι και η χαρτογράφηση του κινητήρα που κάνει το πανίσχυρο δικύλινδρο μοτέρ των 60 ίππων συμβατό με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 4.

Αλλαγές και για τα δύο μοντέλα είχαμε και στον τομέα των αναρτήσεων, οι οποίες απέκτησαν νέο set up (10% πιο μαλακά ελατήρια) που αυξάνει σύμφωνα με την BMW τα προσφερόμενα επίπεδα άνεσης. Η διαδρομή των 115 χλστ. εμπρός και πίσω παραμένει ως έχει.

Στον τομέα της εργονομίας αλλαγές είχαμε στο κεντρικό σταντ το οποίο απαιτεί 30% λιγότερη δύναμη σε σχέση με πριν ενώ ανασχεδιασμένος είναι ο πίνακας πληροφοριών και για τα δύο μοντέλα.

Βελτιώσεις είχαμε επίσης και στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας. Τα μεγάλα scooter της BMW αποκτούν το αναβαθμισμένο ABS της Bosch 9.1MB αλλά και Traction Control το οποίο οι Βαυαροί ονομάζουν ως γνωστόν ASC (Automatic Stability Control). Και τα δύο συστήματα ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό. 

Παγκόσμια πρωτιά: Side View Assist (SVA)
Μεγαλύτερη εντύπωση, ακόμη και από αυτά τα δύο συστήματα, προκαλεί μια τεχνολογία που εφαρμόζεται από την BMW για πρώτη φορά στον κόσμο των δύο τροχών, συγκεκριμένα στο C 650 GT: ονομάζεται Side View Assist (SVA) και μέσω αισθητήρων υπέρηχων ελέγχει τα νεκρά σημεία γύρω από το scooter, σε απόσταση πέντε μέτρων, για επερχόμενο όχημα. Εφόσον εντοπίσει κάτι τέτοιο προειδοποιεί τον αναβάτη με την ανάλογη η οποία βρίσκεται πολύ βολικά στο στέλεχος, ακριβώς κάτω από τους καθρέπτες! To SVA λειτουργεί σε ταχύτητες από 25 έως 80 χλμ./ώρα και ανιχνεύει-προειδοποιεί για άλλα οχήματα που κινούνται με μέγιστη διαφορά ταχύτητας 10 χλμ./ώρα.

Το C 650 Sport θα είναι διαθέσιμο σε νέο πορτοκαλί μεταλλικό, λευκό, και μαύρο μεταλλικό, ενώ νέα χρώματα έχουμε και για το C 650 GT: Μαύρο μεταλλικό, μεταλλικό του χαλκού, και λευκό.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ