Οδηγώντας

Οδηγώντας
3 Φωτογραφίες »

Καθισμένος στη σέλα του K 1600 GT, το επικρατέστερο σενάριο για πολυτελείς και ξεκούραστες διαδρομές επιβεβαιώνεται. Δεν είναι μόνο ο εξοπλισμός που προσφέρει απλόχερα στον αναβάτη του όλου του κόσμου τις ανέσεις, είναι και η άρτια οδική συμπεριφορά που σε ωθεί να σχεδιάζεις ολοένα και μεγαλύτερες διαδρομές στο ταξιδιωτικό πλάνο σου. Σε αντίθεση με ότι έχεις οδηγήσει μέχρι εκείνη τη στιγμή, όταν βρεθείς πάνω στο Κ 1600 GT βιώνεις μια πρωτόγνωρη κατάσταση με μηδενικούς κραδασμούς και ραφιναρισμένη λειτουργία του κινητήρα που δεν περιγράφονται. Ο εξακύλινδρος έχει ηλεκτρική λειτουργία και η απόδοση του είναι σεμιναριακή από το ρελαντί έως τον κόφτη. Με ανοιχτό το γκάζι, το Γερμανικό sport touring επιταχύνει δυνατά και χωρίς δισταγμό συνοδεία του απολαυστικού ήχου και με το κοντέρ να “χορεύει»  πανεύκολα σε τριψήφια νούμερα. Τα 0-100 σε 3,3 και 60-120 σε 3,9 δευτερόλεπτα είναι αδιάψευστοι μάρτυρες των ικανοτήτων του. Η θηριώδης ροπή γίνεται αισθητή από το ρελαντί- το 70% αποδίδεται στις 1.700σαλ.- ενώ ακόμα και με έκτη στο κιβώτιο και μέχρι τις 2.000σαλ. το Κ 1600 συνεχίζει να επιταχύνει αδιαμαρτύρητα σε κάθε εντολή του αναβάτη. Μετά τις 4.000 σαλ. τα πράγματα αλλάζουν και το Κ 1600 εξακοντίζεται από σημείο σε σημείο με το quickshifter να μειώνει περαιτέρω τους χρόνους διευκολύνοντας τις αλλαγές ταχυτήτων.


Μέσα στην πόλη και ειδικά σε συνθήκες έντονου μποτιλιαρίσματος το Κ 1600 GT μοιάζει με bodybuilder σε low cost αεροπορική θέση. Οι μεγάλες διαστάσεις με το πλατύ μούτρο και το σχετικά βαρύ κορμί του, δεν πολυσυμπαθούν τα στενά περάσματα και την κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, ενώ και τα 1600 κυβικά δεν συστήνονται για daily routine στο κέντρο της Αθήνας. Παρόλα αυτά, το Κ 1600 καταφέρνει να κινηθεί αξιοπρεπέστατα στο κλείνον άστυ, αν ο οδηγός του δεχθεί ορισμένες παραχωρήσεις σε θέματα χώρου και ευελιξίας. Σημαντική και η βοήθειας της όπισθεν σε επιτόπιες αναστροφές και κατηφορικά κομμάτια. Τα μείον μετατρέπονται σε συν στον ανοικτό δρόμο, εκεί όπου η φαρδιά σιλουέτα απλώνει δίχτυ αεροδυναμικής προστασίας και η εκπληκτική ποιότητα κύλισης παραδίδει σεμινάρια τουρισμού. Η ηλεκτρική ζελατίνα διαθέτει μεγάλο εύρος ρύθμισης και προσφέρει την ιδανική ανεμοκάλυψη, σε σημείο που ακούς τη μουσική από τα ηχεία μέσα από το κράνος ακόμα και με 160χλμ./ώρα στο κοντέρ. Ο συνδυασμός πλαισίου-ηλεκτρονικών αναρτήσεων δουλεύει εξαιρετικά και καταπίνει κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, στρώνοντας μαγικό χαλί σε κάθε χιλιόμετρο διαδρομής, ενώ η απουσία και του παραμικρού κραδασμού συμβάλει στο να φτάσεις ατσαλάκωτος στον προορισμό σου όσο μακρινός και αν είναι. Η παρουσία του Κ 1600 σε δρόμο με στροφές συνοδεύεται από σταθερότητα και ουδετερότητα. Βέβαια σε  πιο γρήγορους ρυθμούς εμφανίζει υποστροφικές τάσεις λόγω βάρους, αλλά αν το παρακάνεις τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και τα εξαιρετικά σε απόδοση και λειτουργία φρένα βάζουν τα πράγματα στη θέση τους.
 

Σελίδα 1BMW K 1600 GT: Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψη μας