6κύλινδρο τέρας με τεράστια αποθέματα δύναμης και ροπής, χωρίς το παραμικρό ίχνος κραδασμών. Ξεκινάει εύκολα με 2η ταχύτητα. Οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν το διακριτικό 6άρι στην κεφαλή.
Ο κινητήρας αποτελεί την αιχμή του δόρατος για το Κ 1600 GT. Είναι τοποθετημένος εγκάρσια κατά μήκος του πλαισίου και σύμφωνα με τη BMW είναι ο στενότερος εξακύλινδρος παραγωγής. Με χωρητικότητα 1.649κ.εκ. ηλεκτρονικό ψεκασμό και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, η ιπποδύναμη παραμένει στα 160 άλογα όμως αποδίδεται 1.000 στροφές νωρίτερα στις 6.750σαλ.ενώ η μέγιστη ροπή έχει αυξηθεί στα 18,3 kg-m στις 5.250σαλ. Η κτηνώδης ροπή σηκώνει την βαριά κατασκευή με οποιαδήποτε σχέση στο εξατάχυτο κιβώτιο και προσφέρει άμεσες επιταχύνσεις σε όλες τις συνθήκες. Χαρακτηριστικά τα 0-100 έρχονται σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα ενώ οι ενδιάμεσες ρεπρίζ 60-120 ολοκληρώνονται σε 3,9 δεύτερα. Στις επιδόσεις σημαντική είναι η συμβολή του Quick shifter, το ποίο εκτός από γρηγορότερες αλλαγές ταχυτήτων, κάνει και πιο άνετη τη διαδικασία οδήγησης. Μια νέα μονάδα ελέγχου είναι υπεύθυνη για την βέλτιστη λειτουργία των επιμέρους παραμέτρων του κινητήρα. Τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις Road, Rain και Dynamic, διαμορφώνουν ανάλογα την απόδοση του κινητήρα και το επίπεδο παρέμβασης του Traction Control, ενώ η ρύθμιση ροπής αδράνειας εξασφαλίζει ασφάλεια κατά την επιβράδυνση. Για την περαιτέρω διευκόλυνση του αναβάτη, έχουν προστεθεί σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (HSC Pro) καθώς και υποβοήθηση όπισθεν. Μπαίνει σε λειτουργία πατώντας το κουμπί με την ένδειξη R και κρατώντας πατημένο το κουμπί της μίζας. Η μέση κατανάλωση των 7,3 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα είναι ικανοποιητική και βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 26,5 λίτρων θα καθυστερήσουν τις ενδιάμεσες στάσεις για ανεφοδιασμό.