Η άποψη μας

Η άποψη μας

Η ανανεωμένη εμφάνιση και οι βελτιωμένες επιδόσεις του νέου Κ 1600 GT προσθέτουν λίγη περισσότερη μαγεία σε μια ήδη υπερπλήρης ταξιδιωτική μοτοσυκλέτα, πάνω στη σέλα της οποίας θα ζήσεις μια μοναδική εμπειρία οδήγησης. Με πλούσιο εξοπλισμό, που παρέχει πολυτέλεια και ανώτερου επιπέδου ασφάλεια, και συνοδεία του απολαυστικού εξακύλινδρου κινητήρα, το Κ 1600 GT σε προ(σ)καλεί σε μακρινά ταξίδια χιλιομέτρων αλλά και αισθήσεων πέρα από κάθε λογική και συμβιβασμό. Η τιμή της βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας, έχοντας να αντιπαραθέσει έναντι των ανταγωνιστών την made in Gernany ποιότητα κατασκευής και τον εξακύλινδρο κινητήρα διαμάντι.
 

Εξοπλισμός αναβάτη

Κράνος: LS2 Valiant (LS2- Κιούπης)
Jacket: Nordcode Pantera(Motomarket)
Γάντια: Furygan Kenn(Motoway)
 

BMW K 1600 GT - Τεχνικά χαρακτηριστικά

 
BMW K 1600 GT - Τεχνικά χαρακτηριστικά
   
Κινητήρας 
Τύπος  4Τ, 6Κ, Υ/Ψ, 24β
Κυβισμός (κ.εκ.)  1649
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 72 Χ 67,5
Συμπίεση (:1) 12,2
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  160/6.750
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  18,3/5.250
Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  26,5
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 7,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)  240+
   
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα 
Τύπος  Αλουμινένιο τύπου γέφυρας
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Duolever, κεντρικό αμορτισέρ
Διαδρομή (χλστ.)  115
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Paralever
Διαδρομή (χλστ.)  135
Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/320, 4Ε, ABS
Φρένα Π (χλστ.) Δ/320, 2Ε, ABS
Τροχοί - Ελαστικά   
Ελαστικό Ε 120/70-17
Ελαστικό Π 190/55-17
Διαστάσεις / Βάρος   
Μήκος (χλστ.) 2324
Πλάτος (χλστ.) 1000
Μεταξόνιο (χλστ.) 1618
΄Ύψος σέλας (χλστ.) 810/830
Βάρος (κιλά)  343
   
Εξοπλισμός 
ABS / Ρυθμ. Ν/Ν
Τraction Control / Ρυθμ.  Ν/Ν
Στροφόμετρο Ν
Immobilizer  Ν
Yπολογιστής ταξιδιού  Ν
Μερικός χιλιομετρητής  Ν
Ένδειξη βενζίνης  Ν
Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ν
Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ν/Ν
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν/Ν
Πλάγιο σταντ  Ν
Κεντρικό σταντ  Ν
Χειρολαβές / Σχάρα  Ν/Ν
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ν/Ν
   
Μετρήσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,7
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,3
60 - 120  (δευτερόλεπτα) 4η σχέση 3,9
100 - 0  (μέτρα) 42,1

 

Σελίδα 1BMW K 1600 GT: Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψη μας
YAMAHA
YAMAHA