Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο σύστημα Duolever απορροφάει με άνεση κάθε  ανωμαλία του οδοστρώματος. Οι διπλοί δίσκοι 320 χιλιοστών με τις  4πίστονες δαγκάνες συνεργάζονται με το ABS Pro για ασφαλές φρενά

Το ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο σύστημα Duolever απορροφάει με άνεση κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος. Οι διπλοί δίσκοι 320 χιλιοστών με τις 4πίστονες δαγκάνες συνεργάζονται με το ABS Pro για ασφαλές φρενάρισμα ακόμα και υπό κλίση. Πανέμορφοι οι σφυρήλατοι τροχοί Classic των 17 ιντσών.

Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο τύπου γέφυρας και είναι στηριγμένο στον κινητήρα για μεγαλύτερη ακαμψία και σταθερότητα. Το μενού των περιφερειακών είναι πλήρες και περιλαμβάνει πανίσχυρες λύσεις σε ανάρτηση και φρένα. Στην μπροστινή ανάρτηση, το σύστημα Duolever της BMW με κεντρικό ελατήριο έχει αναλάβει την απόσβεση των ανωμαλιών, ενώ το πίσω μέρος εξοπλίζεται με χυτό αλουμινένιο ψαλίδι με σύστημα Paralever. Οι αναρτήσεις είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες και μέσω του Dynamic ESA που κάνει 100 υπολογισμούς το δευτερόλεπτο, σετάρονται σε πραγματικό χρόνο. Υπάρχει δυνατότητα δύο διαφορετικών προγραμμάτων Road και Dynamic και επιμέρους επιλογές, που αλλάζουν την σκληρότητα και την προφόρτιση των αναρτήσεων ανάλογα με την προτίμηση του αναβάτη. Εξίσου δυνατό  είναι και το σύστημα πέδησης  όπως δείχνει και η μέτρηση 100-0 σε μόλις 42,1 μέτρα. Διπλοί δίσκοι 320 χιλιοστών με 4πίστονες δαγκάνες μπροστά και μονός δίσκος 320 χιλιοστών με 2πίστονη δαγκάνα πίσω συνεργάζονται με το ABS Pro που εγγυάται ασφαλές φρενάρισμα ακόμα και υπό κλίση. Οι σφυρήλατοι τροχοί Classic των 17 ιντσών εφοδιάζονται με ελαστικά διαμέτρου 120/70 μπροστά και 190/55 πίσω.

 

Σελίδα 1BMW K 1600 GT: Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψη μας