Η αναθεωρημένη εργονομία συνδέει πιο άμεσα τον αναβάτη με τη μοτοσυκλέτα. Το ανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ των 16 λίτρων διαθέτει μεγαλύτερες εσοχές για τα γόνατα. Είναι 30χιλ. μικρότερο και πιο στενό στο πίσω μέρος, επιτρέποντας στον αναβάτη να έρθει πιο κοντά στο τιμόνι, κρατώντας σε πιο όρθια και ξεκούραστη θέση τον κορμό του. Επίσης το ύψος της σέλας έχει μειωθεί από τα 805 στα 795χιλ., δίνοντας ευκολότερη πρόσβαση των ποδιών στο έδαφος, ενώ το αφρώδες της αν και οπτικά δεν πείθει, συμπεριφέρεται άψογα στα μαλακά μόρια του αναβάτη ακόμα και μετά από αρκετές ώρες οδήγησης. Στο θέμα συνεπιβάτη έχουν γίνει παραχωρήσεις, καθώς έχει περιορισμένο χώρο στη διάθεση του, τα γόνατα του λυγίζουν αρκετά ενώ απουσιάζουν και οι χειρολαβές στήριξης, όμως το R 12 nineT απευθύνεται κυρίως σε μοναχικούς καβαλάρηδες κάτι που υποστηρίζεται και από το μονόσελο στον κατάλογο των αξεσουάρ. Μπορεί να τα βλέπουμε πλέον σπάνια αλλά μας αρέσουν πολύ τα αναλογικά όργανα, με τις ενδείξεις στροφόμετρου και ταχύμετρου να απεικονίζονται με παραδοσιακή βελόνα. Μικρό παράπονο ότι η βάση στήριξης παραείναι ελαστική με αποτέλεσμα να δέχονται αρκετούς κραδασμούς στις έντονες κακοτεχνίες. Την επιπλέον πληροφόρηση αναλαμβάνουν δύο διακριτικές ενσωματωμένες LCD οθόνες στο κάτω μέρος των οργάνων, με τις επιμέρους ρυθμίσεις του μενού να γίνονται εύκολα από τους αντίστοιχους διακόπτες στα αριστερά του τιμονιού. Για τους πιο προοδευτικούς υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης τους με μια μικρή ψηφιακή οθόνη -αμφότερα παρέχουν δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone-, όμως τα αναλογικά όργανα έχουν άλλη χάρη και ταιριάζουν καλύτερα στο ρετρό ύφος της μοτοσυκλέτας. Το keyless σύστημα υπόσχεται αυτόματη εκκίνηση του κινητήρα, όμως η τάπα ανεφοδιασμού και το κλείδωμα του τιμονιού επιμένουν παραδοσιακά στη χρήση κλειδιού. Το R 12 nineT διαθέτει προαιρετικά εξοπλισμό άνεσης που περιλαμβάνει θερμαινόμενες χειρολαβές, cruise control, Hill start και quickshifter, λειτουργίες που διευκολύνουν κατά πολύ τη ζωή του αναβάτη.