Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
5 Φωτογραφίες »

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με το αφαιρούμενο υποπλαίσιο είναι πλέον μονοκόμματο και αντικαθιστά αυτό των δύο τμημάτων της προηγούμενης γενιάς R nineT. Ελαφρύτερο και πιο απλό στην κατασκευή του αφού έχει καταργήσει την ανάγκη για ύπαρξη συνδέσμων μεταξύ διαφορετικών τμημάτων, παρέχει την απαιτούμενη ακαμψία, διατηρεί το συνολικό βάρος στα 220 κιλά πλήρες υγρών, ενώ συνεισφέρει τα μέγιστα στις πιο καθαρές γραμμές του συνόλου. Το πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 45 χιλιοστών δεσπόζει στο εμπρός μέρος της ανάρτησης, αλλά η μεγάλη αλλαγή αφορά το σύστημα Paralever και την τοποθέτηση του πίσω αμορτισέρ υπό γωνία σε σχέση με τον άξονα μετάδοσης, αντί κάθετα όπως στο προηγούμενο μοντέλο. Είναι και αυτό πλήρως ρυθμιζόμενο, ενώ η διαδρομή της ανάρτησης είναι 120χιλ. και στους δύο τροχούς. Τα φρένα αποτελούνται από τετραπίστονες ακτινικές μονομπλοκ δαγκάνες της Brembo με δίσκους 310χιλ. μπροστά και δαγκάνες 2 εμβόλων με δίσκο 265χιλ. πίσω. Το ABS Pro ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό και προσφέρει cornering υπηρεσίες για μέγιστη ασφάλεια. Οι πανέμορφοι 5-μπρατσοι τροχοί των 17 ιντσών τυλίγονται από ελαστικά Michelin Road 6 GT σε διαστάσεις 120/70 & 180/55.

 

Σελίδα 1BMW R 12 nineT - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά