Δεν είναι εύκολο να περιγράψεις το πηγαίο αίσθημα ενθουσιασμού που σε κατακλύζει κάθε φορά που βρίσκεσαι στη σέλα του R 12 nineT. Μια μοτοσυκλέτα που την θαυμάζεις μόνο που την κοιτάς.. φροντίζει να μην σε απογοητεύει ούτε όταν την οδηγείς, με συμπεριφορά που θα ζήλευαν πολλά μοντέλα της κατηγορίας. Το χαρακτηριστικό κροτάλισμα στο ρελαντί και το οριζόντιο «παίξιμο» σε κάθε ξερόγκαζο, ερεθίζει μνήμες καιαφυπνίζει συνειδήσεις. Η θέση οδήγησης σε συνδέει ενεργά με τη μοτοσυκλέτα και σου χαρίζει τον απόλυτο έλεγχο-σε φέρνει κοντά στο μπροστινό-κάθε φορά που τα χέρια αγκαλιάζουν το φαρδύ τιμόνι. Μόλις απελευθερώσεις το συμπλέκτη όλα μοιάζουν ονειρικά. Η ποιότητα κύλισης εντυπωσιάζει, ενώ το χαμηλό κέντρο βάρους και η σωστή κατανομή των μαζών στοιχειοθετούν ένα καλοκουρδισμένο σύνολο έτοιμο για δράση! Το R 12 nineT μεταφέρει μια ελαφριά αίσθηση στον αναβάτη του και είναι πρόθυμο να υπακούσει στις εντολές του, αλλάζοντας κατεύθυνση με χαρακτηριστική ευκολία. Δεν θα δυσκολευτεί στην πυκνή κίνηση της πόλης, παρά το μικρό κόψιμο του τιμονιού, καθώς είναι ευέλικτο, ροπάτο και με ελαφρύ συμπλέκτη που δεν κουράζει τα δάχτυλα. Όμως, μια μοτοσυκλέτα βόλτας σαν το R 12 nineT δεν περιορίζεται στα στενά όρια της πόλης και στέκει αγέρωχο μπροστά σε κάθε είδους ασφάλτινες προκλήσεις, ανεξαρτήτως απόστασης. Διψασμένο για νέες εμπειρίες σου ψιθυρίζει στο αυτί συνεχώς ιστορίες για μακρινές αποδράσεις με ιντριγκαδόρικα επιχειρήματα, όπως την ικανότητα του να ταξιδεύει με σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο αλλά και την διάχυτη όρεξη του να πλαγιάζει σε στροφοδιαδρομές. Συνοδοιπόρος του ο αειθαλής Boxer. Σε κάθε γενναίο άνοιγμα του γκαζιού, είναι εκεί για να σου θυμίσει το λόγο που αποτελεί πολιτιστική κληρονομία του R nineT από τα γεννοφάσκια του. Εύρυθμη λειτουργία χωρίς ξεσπάσματα, μπόλικη ροπή σε όλο το φάσμα στροφών και δύναμη όποτε την χρειαστείς χωρίς κομπιάσματα. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι Γερμανοί πήραν απλώς το μοτέρ και το «πέταξαν» επάνω στο νέο πλαίσιο. Έχουν γίνει ρυθμίσεις στην τροφοδοσία καυσίμου και την απόκριση του γκαζιού, για μεγαλύτερη αμεσότητα αλλά και φιλικότητα κάτι που είναι ορατό και όποια από τις 3 χαρτογραφήσεις και αν επιλέξεις. Βέβαια, το R 12 nineT δεν φτιάχτηκε για να κυνηγάς τα χρονόμετρα αλλά για να απολαμβάνεις κάθε χιλιόμετρο διαδρομής, ενώ σύμφωνα με τις μετρήσεις δεν στερείται επιδόσεων. Χαρακτηριστικά χρειάζεται 3,9 για τα πρώτα 100χλμ./ώρα ενώ φτάνει τα 160 σε 9,3δ. Η δυναμική του Boxer φαίνεται περισσότερο στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις με το 60-120 με 4η ταχύτητα να διαρκεί μόλις 4,6δ ενώ το 60-160 ολοκληρώνεται σε 7,1δ. Οι αναρτήσεις είναι προσανατολισμένες στην άνετη οδήγηση χωρίς να είναι μαλακές και μεταφέρουν σαφή και επαρκή πληροφόρηση στον οδηγό. Είναι ρυθμιζόμενες οπότε μπορείς να «παίξεις» με την απόσβεση και την προφόρτιση σύμφωνα με το δικό σου οδηγικό στυλ. Τα φρένα είναι αρκετά δυνατά με το 100-0 να ολοκληρώνεται σε 43,6 μέτρα. Διαθέτουν αρχικό δάγκωμα και διάρκεια στην έντονη χρήση, με τα ελαστικά Michelin Power 6 GT να συνεισφέρουν τα μέγιστα ακόμα και σε καταστάσεις πίεσης.