Κινητήρας

Κινητήρας
2 Φωτογραφίες »

Σειρά R nine T χωρίς κινητήρα Boxer δεν γίνεται. Έτσι λοιπόν το νέο 12αρι τροφοδοτείται από το κλασικό δικύλινδρο αεροελαιόψυκτο μοτέρ των 1.170 κυβικών με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής ανά κύλινδρο, το οποίο αποδίδει 109 ολοζώντανους ίππους στις 7.000σαλ με τη ροπή των 11,7kg-m να κορυφώνεται στις 6.500σαλ. Παρά την απουσία υδρόψυξης, η BMW κατάφερε να πετύχει καθαρότερα αποτελέσματα πληρώντας τις αυστηρές Euro5+προδιαγραφές ρύπων. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται κοντά στα 6λ,/100χλμ, ενώ πέφτει λίγο χαμηλότερα στα 5,5 λίτρα σε συνθήκες ταξιδιού. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το φιλτροκούτι έχει μετακομίσει κάτω από τη σέλα αντί της ορατής εισαγωγής που υπήρχε στη δεξιά πλευρά του ρεζερβουάρ, ενώ αλλαγές έχουμε και στην εξάτμιση με τους νέους λαιμούς να καταλήγουν σε ένα διπλό τελικό στα αριστερά της μοτοσυκλέτας. Ο κινητήρας διαθέτει 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις Rain, Road και Dynamic οι οποίες προσαρμόζουν ανάλογα την απόκριση του γκαζιού και την παρέμβαση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων και η μετάδοση γίνεται μέσω άξονα, ενώ για πρώτη φορά υπάρχει η επιλογή του αμφίδρομου quickshfiter,  έστω και στον εξτρά εξοπλισμό.
 

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 1,74
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 3,9
0 - 160 (δευτερόλεπτα) 9,3
60 - 120 (δευτερόλεπτα) 4η σχέση 4,6
60 - 160 (δευτερόλεπτα) 7,1
100 - 0(μέτρα) 43,6

Σελίδα 1BMW R 12 nineT - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά