Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
  • Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
  • Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
  • Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
  • Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
  • Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
  • Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
  • Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
  • Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
  • Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
  • Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
  • Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
  • Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
  • Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
  • Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
  • Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
  • Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο
  • Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο

Benda LFC 700 Pro: Τετρακύλινδρο Cruiser με 310 χλστ λάστιχο

Μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες κατασκεύαζε κυρίως η εταιρεία
Με δύο εκδόσεις απόδοσης 79 και 98 ίππων
Χαμηλή σέλα και τουρμπίνα που ρουφάει αέρα εμπρός
Έκδοση Pro εξοπλισμένη με αναρτήσεις αέρος;

Μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες κατασκεύαζε κυρίως η εταιρεία

Η Zhejiang Changling Binjiang Motorcycle Co., Ltd. (το Benda Motor Group) που εδρεύει στο Hangzhou, κατασκεύαζε μέχρι τώρα κυρίως μικρά scooter 50cc, τρίκυκλα για μεταφορές και μοτοσυκλέτες με χωρητικότητα έως 400cc και δύο κυλίνδρους. Μοντέλα 300cc πωλούνται ήδη στην Ισπανία με το πρώτο "μεγάλο" μοντέλο της Benda να είναι το LFC 700 στην Ευρώπη. Οι εικόνες από τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας της μοτοσυκλέτας εμφανίστηκαν στην Κίνα από τον Ιούλιο του 2020 και σε αυτές ήταν εμφανές το design της. Το πλαίσιό της φαινόταν ότι κατασκευάζεται από χυτό αλουμίνιο, ενώ ο κινητήρας της ήταν τετρακύλινδρος σε σειρά. Το όνομα LFC 700 υποδήλωνε κυβισμό 700cc αλλά ο κινητήρας μοιάζει αρκετά με αυτόν του CBR 650 με διαφορετικά καπάκια και μετατροπές στην κεφαλή του.
 

Με δύο εκδόσεις, απόδοσης 79 και 98 ίππων

Τον Ιούλιο του 2021 η Benda παρουσίασε επίσημα 2 μοντέλα: το LF-01 και το LFC700. Ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 680cc έρχεται σε δύο εκδόσεις, όπου η μία από τις δύο είναι πιο ισχυρή. Στην πρώτη έκδοση παράγει ισχύ 79 ίππων στις 10.000 σαλ με 60 Nm ροπής στις 8.000 σαλ, ενώ στην πιο ισχυρή, 98 άλογα στις 11.000 σαλ και 63 Nm ροπής στις 8.500 σαλ παρόλο που σε άλλες πληροφορίες έχουμε δει την ισχύ 94 ίππων να αναγράφεται. Το ρεζερβουάρ χωράει 20 λίτρα καυσίμου και η μοτοσυκλέτα ζυγίζει 235 κιλά. Το πίσω ελαστικό είναι τεράστιο με διάσταση 310/35-18, όντας πιο φαρδύ από τα ελαστικά των περισσότερων μικρών συμβατικών αυτοκινήτων Το εμπρός ελαστικό έχει διάσταση 130/70 και τοποθετείται σε τροχό 19 ιντσών. Η τελική ταχύτητα της βασικής έκδοσης σταματά στα 170χλμ/ω, ενώ αυτή της γρήγορης αναφέρεται ότι φτάνει τα 180χλμ/ω, με τα στοιχεία από την τελική μετάδοση του 6τάχυτου κιβωτίου όμως να υποδεικνύουν την τελική των 195 χλμ/ω.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Χαμηλή σέλα και τουρμπίνα που ρουφάει αέρα εμπρός

Η σέλα βρίσκεται εξαιρετικά χαμηλά στα 695 χλστ μόλις από το έδαφος και ναι, ο εμπρός προβολέας είναι διάτρητος. Από εκεί ρουφάει αέρα η Benda LFC700 για τον τετρακύλινδρο κινητήρα της κι έτσι αυξάνεται η πίεση στο σύστημα εισαγωγής, με τον ίδιο τρόπο ουσιαστικά που αυξάνει την πίεση ένα σύστημα Ram-Air. Η εξάτμιση που τοποθετείται κάτω από τον κινητήρα είναι τουλάχιστον εντυπωσιακή με τις τετράγωνες απολήξεις στο πλάι ακριβώς μπροστά από τον πίσω τροχό. Ο πίσω τροχός αποσβένει σε συνδυασμό με ένα κεντρικά τοποθετημένο monoshock αμορτισέρ και ένα αλουμινένιο ψαλίδι. Στον εμπρός τροχό τοποθετούνται δύο δίσκοι και δαγκάνες της Nissin για την απλή έκδοση, ενώ Brembo αποκτά η πιο γρήγορη με το πιρούνι να είναι ένα ανεστραμμένο της USD. Φυσικά υπάρχει μονάδα ABS στα φρένα και στο "πιλοτήριο" συναντάμε μία TFT οθόνη στο κέντρο ενός πολύ φαρδιού τιμονιού.
 

Έκδοση Pro εξοπλισμένη με αναρτήσεις αέρος;

Η έκδοση Pro της Benda LFC700 βρισκόταν στο περίπτερο της εταιρείας στην Έκθεση του Πεκίνου τον Μάιο του 2024, με μερικές νέες πινελιές και μικρές αλλά ενδιαφέρουσες αλλαγές σε κάποια τεχνικά στοιχεία. Τα τρία πιο σημαντικά ήταν ο προβολέας pop-up που ανοιγοκλείνει δηλαδή, οι αναρτήσεις αέρος και το λίγο μικρότερο 300αρι ελαστικό πίσω. Δύο φτερά βαμμένα μαύρα είναι επίσης μία από τις ορατές διαφορές στο μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας, ενώ η μοτοσυκλέτα μπορεί να τα ανοίξει ηλεκτρονικά ώστε να εμφανιστούν 2 πρόσθετα προβολάκια, μάλλον διότι ο εμπρός προβολέας δεν είναι επαρκής για τον φωτισμό του δρόμου λόγω του σχεδιασμού του. Οι αναρτήσεις αέρος πιθανώς να αποτελούν λάθος μετάφραση από τα κινέζικα και η μοτοσυκλέτα αποκτά απλώς ένα σύστημα αυτόματης ρύθμισης της προφόρτισης που μπορεί να έχει παρόμοια επίδραση αλλά παραμένει να το δούμε. Το ελαστικό μίκρυνε από τα 310 στα 300 χλστ πιθανόν επειδή δεν υπάρχουν πολλά ελαστικά αυτού του μεγέθους στην αγορά, ενώ έτσι βελτιώνεται επίσης και ο χειρισμός της. Οι Benda LFC700 είναι διαθέσιμες στην Γερμανία, την Αυστρία και την Ισπανία με τον γερμανό έμπορο να προσφέρει την έκδοση με τα 94 άλογα στα 10.990 ευρώ από τον Ιούνιο του 2024, ενώ για την Ισπανία και την Αυστρία η τιμή αυξάνεται στα 11.990 ευρώ.