Το ατσάλινο σωληνωτό, Trellis πλαίσιο του Benelli TRK 702X, είναι προσανατολισμένο στην άνεση και την υψηλή ποιότητα κύλισης, ενώ προσφέρει παράλληλα αρκετά υψηλά επίπεδα ακαμψίας, επιτρέποντας σου να κινηθείς και με πιο σπορ ρυθμούς. Συνδυάζεται με ένα αφαιρούμενο υποπλαίσιο και ένα καμπυλωτό αλουμινένιο ψαλίδι χωρίς μοχλικό και παρά το γεγονός ότι το συνολικό της βάρος φτάνει τα 235 κιλά πλήρης υγρών, η κατανομή και η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας την καθιστούν ανέλπιστα εύκολη στον χειρισμό.
Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα στιβαρό ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός, με καλάμια διαμέτρου 50χλστ και διαδρομή 140χλστ και ένα monoshock αμορτισέρ πίσω που προσφέρει αυξημένη διαδρομή σε σχέση με το απλό 702, από τα 154 στα 173χλστ, ενώ εκτός από την προφόρτιση ρυθμίζεται και ως προς την απόσβεση επαναφοράς. Οι ακτινωτοί τροχοί διαμέτρου 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω, ντύνονται με ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR σε διαστάσεις 110/80 και 150/70, που προσφέρουν εξαιρετική πρόσφυση στην άσφαλτο, ενώ έχουν αρκετά επιθετική χάραξη με τακούνι ιδανικό και για χωμάτινη οδήγηση (σε λογικά πλαίσια πάντα). Το σύστημα πέδησης αποτελείται από 2 μεγάλους δίσκους 320χλστ εμπρός με τετραέμβολες δαγκάνες και έναν δίσκο 260χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου, με την επιβράδυνση να βρίσκεται φυσικά υπό την εποπτεία μονάδας ABS. Για την ακινητοποίηση από τα 100χλμ/ω το TRK 702X χρειάστηκε 45,2 μέτρα.