Κινητήρας

Κινητήρας

Στην καρδιά του Adventure λιονταριού της Benelli, βρίσκεται ένας δικύλινδρος εν σειρά, οκταβάλβιδος κινητήρας 698cc, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τα πιο παραδοσιακά διαστήματα ανάφλεξης 180°. Ως εκ τούτου, το στοιχείο αυτό προσδίδει μία πιο ομαλή λειτουργία με λιγότερους κραδασμούς και γραμμικότητα σε όλο το φάσμα των στροφών. Η απόδοσή του αγγίζει τα 70 άλογα στις 8.000σαλ με εξαιρετική ροπή για τα δεδομένα της κατηγορίας που φτάνει τα 70Nm στις 6.000σαλ. Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματά του, που το κάνει ιδανικό και ως commuter παρά τον Touring χαρακτήρα του, είναι η χαμηλή κατανάλωση που πετυχαίνει χάρη στο καλορυθμισμένο σύστημα ψεκασμού MSE 6.0 της Bosch. Σε μικτές συνθήκες σημείωσε κατανάλωση στα 5λ/100χλμ, ένα αρκετά χαμηλό νούμερο για την κατηγορία, που σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ 20 λίτρων του χαρίζει αυτονομία 400 χιλιομέτρων. Έτσι λοιπόν, θα σου επιτρέψει να επιλέγεις προορισμούς στο ταξίδι σου, απαλλαγμένος/η από περιττά άγχη για την εύρεση πρατηρίου καυσίμου. Η απόκριση του γκαζιού είναι άμεση χάρη στην χρήση ντίζας και δεν προκαλεί απότομα ξεσπάσματα στις εκκινήσεις και τις χαμηλές στροφές, προσφέροντάς σου τον απόλυτο έλεγχο. Ο βρυχηθμός του κινητήρα, έχει μία γλυκιά χροιά χωρίς να είναι θορυβώδης και ταιριάζει απόλυτα με τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

 

Σελίδα 1Benelli TRK 702X - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
BEST BUY