Στο δρόμο

Στο δρόμο
2 Φωτογραφίες »

Εξοπλισμένο με όλα τα απαραίτητα στοιχεία που θα το κάνουν έναν σωστό χιλιομετροφάγο, το Benelli TRK 702X σε βάζει στην "πρίζα" για ταξίδι. Ο ροπάτος κινητήρας του, αποδίδει γραμμικά σε όλο το φάσμα των στροφών, επιτρέποντάς σου να οδηγείς με ροή αβίαστα σε επαρχιακούς στριφτερούς δρόμους. Σε αυτό συμβάλλουν και τα ελαστικά της Pirelli, ενώ οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες έτσι ώστε να μην θυσιάζεται η σπορ οδήγηση στον βωμό της άνεσης, ούτε όμως και το αντίθετο. Το πιρούνι μεταφέρει μία πολύ σαφή αίσθηση για το που βρίσκεται ο εμπρός τροχός, χωρίς να εμφανίζει υπερβολικό βύθισμα στο φρενάρισμα, ενώ η μεγαλύτερη διαδρομή της πίσω ανάρτησης, γίνεται αισθητή σε μεγάλες λακκούβες και ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στην εκτός δρόμου οδήγηση σε ήπιους χωματόδρομους, ο χειρισμός της μοτοσυκλέτας βελτιώνεται πολύ στην όρθια στάση, απλώς δεν θα βολέψει για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Περνώντας λοιπόν στον αυτοκινητόδρομο, το σχετικά μακρύ γρανάζωμα που επιτρέπει στο Benelli TRK 702X να ξεπεράσει τα 200χλμ/ω τελικής ταχύτητας, θα σου προσφέρει άνετο Cruising στα 120-140χλμ/ω. Θα προτιμούσαμε μία πιο φαρδιά και ψηλή ζελατίνα, ώστε να έχουμε καλύτερη ανεμοκάλυψη, τα πλαϊνά φλαπς όμως συμβάλλουν σε πολύ μεγάλο βαθμό στην απομάκρυνση του αέρα από το σώμα του αναβάτη. Κάτι που επίσης επιδέχεται βελτίωσης, είναι το γεγονός ότι σε κάποιες στροφές του κινητήρα στα χαμηλά και στα ψηλά μεταφέρονται στον αναβάτη ήπιες, υψίσυχνες δονήσεις, οι οποίες όμως δεν ενοχλούν ιδιαίτερα. Το Benelli TRK 702X όμως δεν θα σε εξυπηρετήσει μόνο στο ταξίδι, αφού τα πηγαίνει εξίσου καλά και στο αστικό οδικό δίκτυο. Με έναν πολύ μαλακό και εύχρηστο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης που αποκτά και μετατροπέα ροπής, οι σχέσεις του 6τάχυτου κιβωτίου μπαίνουν γλυκά κάθε φορά. Η γεωμετρία του, με την σχετικά οξεία γωνία κάστερ εμπρός, σου επιτρέπει να κάνεις εύκολα κλειστές μανούβρες και το τιμόνι "κόβει" ικανοποιητικά. Λόγω του ύψους του μάλιστα θα περάσει εύκολα επάνω από τους καθρέπτες των περισσότερων αυτοκινήτων διευκολύνοντας την διήθηση. Στον εύκολο χειρισμό του ανάμεσα στην πυκνή κίνηση συμβάλλει εξαιρετικά και ο συμπλέκτης, ενώ ένα στοιχείο που μας έκανε εξαιρετική εντύπωση είναι η ορατότητα πίσω, που προσφέρουν οι καθρέπτες. Είναι μεγάλοι (αλλά και κομψοί στον σχεδιασμό) και τοποθετημένοι στο ιδανικό σημείο ώστε να έχεις πλήρη εικόνα του τι βρίσκεται πίσω σου με ένα βλεφάρισμα, θα τους παρομοιάζαμε με καθρέπτες αυτοκινήτου. Η απουσία του Traction Control δεν γίνεται τόσο αισθητή καθώς η μετάδοση της ισχύος στο πίσω τροχό είναι αρκετά ομαλή, αλλά θα βοηθούσε πιο άπειρους αναβάτες, ειδικότερα σε βροχερές συνθήκες. Στην καθημερινή συμβίωση με το TRK 702X, αυτό που ξεχωρίζει περισσότερο είναι η χαμηλή του κατανάλωση. Με μικτή στα 5λ/100χλμ μόλις όπως προείπαμε, οι επισκέψεις στα πρατήρια καυσίμου αραιώνουν και εξοικονομείς ταυτόχρονα χρήματα. Τι "ψάρια" πιάνει όμως στις επιδόσεις. Τα 50χλμ/ω έρχονται από στάση σε μόλις 1,7 δευτερόλεπτα, ενώ τα 100χλμ/ω θα έρθουν σε 4,9 δευτερόλεπτα. Το μοντέλο προσφέρει και εξαιρετική ασφάλεια στην προσπέραση αφού χρειάστηκε 5,4 δευτερόλεπτα για την ρεπρίζ από τα 60-120χλμ/ω με 4η.

 

Σελίδα 1Benelli TRK 702X - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
PAPALEXANDRAKIS
TRIUMPH