Το παπί είναι ένα ιδιαίτερο ελληνικό φαινόμενο, λίγο cult, εντελώς αταίριαστο με την υπόλοιπη Ευρώπη στην οποία απουσιάζει παντελώς, αλλά πάντα ευεργετικό για την αγορά και «εργαλείο» για τον περήφανο ιδιοκτήτη.
Όπως συμβαίνει και στο κόσμο των σκούτερ, έτσι και στα παπιά η οικονομία είναι μάλλον ένα βασικό ζητούμενο. Το παπί ήταν ανέκαθεν το φθηνό μέσο μετακίνησης με το μεγάλο προσόν: μοιάζει περισσότερο με μοτοσικλέτα από το όποιο σκούτερ –έχει μαρσπιέ, ταχύτητες, αλυσίδα και τον κινητήρα στη σωστή θέση. Η μακρόχρονη παράδοσή του στην αγορά, πολύ πριν γεμίσουν οι δρόμοι scooter, προσφέρει στα παπιά ένα πιστό κοινό που διατρέχει κάθετα το ηλικιακό φάσμα. Αγαπημένο προσιτό μέσο για ανήσυχους νεαρούς με έντονες τάσεις customizing, αλλά και μια λύση για πιο έμπειρους μοτοσικλετιστές που θέλουν να κάνουν οικονομικά τη δουλειά τους και βρίσκουν εδώ κάτι πιο οικείο από ότι θα μπορούσε ποτέ να τους φανεί ένα σκούτερ. Τρία οικονομικά μοντέλα 110 κ.εκ. υποστηρίζουν του λόγου το αληθές.
Στη λίστα των best sellers επίσης παρατηρούμε πως ο Έλληνας δικυκλιστής ανεβάζει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου το Χ 135 της Yamaha, ένα από τα ακριβότερα παπιά –και εκείνο που θυμίζει περισσότερο μοτοσικλέτα, καθώς έχει μονό πίσω αμορτισέρ, με ανάλογη οδική συμπεριφορά. Στο Top 5 συναντάμε άλλη μια εξίσου υψηλή επιλογή, τον πρώην βασιλιά των παπιών Honda Innova, παρότι δε βρίσκεται πια στους τιμοκαταλόγους της εταιρείας. Η αγορά πάντα θα φροντίζει να ικανοποιεί τη ζήτηση. Πάμε να δούμε λίγο καλύτερα τα παπιά που κέρδισαν τη μάχη των πωλήσεων τους δύο πρώτους μήνες του 2015.