Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία

Bimota KB998: Μία Ιταλίδα από Ιαπωνία

Καρδιά Ιαπωνική
Κορμί Ιταλικό
Μεταφορά της KRT στην BbKRT
Μοντέλο παραγωγής πιθανότατα στην EICMA

Καρδιά Ιαπωνική

Η Kawasaki ανακοίνωσε ότι «αποσύρεται» από τους αγώνες superbike, αλλά θα συνεχίσει την αγωνιστική της πορεία μέσω της Bimota, μια εταιρία που αγόρασε προ 5ετίας και για την συγκεκριμένη περίπτωση έδωσε τον κινητήρα που βρίσκουμε στην Kawasaki ZX-10RR. O τετρακύλινδρος 998άρης, θα είναι η κινητήρια δύναμη που θα κινεί το πλαίσιο της Bimota.

 

Κορμί Ιταλικό

Το υπόλοιπο πλαίσιο και περιφερειακά θα είναι της Ιταλικής Bimota. Από φωτογραφία που δημοσιεύτηκε, βλέπουμε τοποθέτηση αναρτήσεων Showa, εξάτμιση της Akrapovic, φρένα J.Juan, θυγατρική της Brembo. Ανασχεδιασμένο fairing  με φτερά για καλύτερη αεροδυναμική.

 

Μεταφορά της KRT στην BbKRT

Ή Kawasaki επέλεξε να λάβει μέρος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα superbike μέσω της Ιταλικής Bimota. Έτσι τα αρχικά της Kawasaki Racing Team (KRT) γίναν Bimota by Kawasaki Racing Team (BbKRT). Οδηγοί της ομάδας που θα δοκιμάσουν και συμβάλουν στην βελτίωση του μοντέλου, προκειμένου να είναι έτοιμο για την αγωνιστική περιόδο, θα είναι οδηγοί της μέχρι πρότινος Kawasaki Racing Team, Alex Lowes και Axel Bassani.

 

Μοντέλο παραγωγής πιθανότατα στην EICMA

Ως είθισται, προκειμένου να λάβει ένα μοντέλο μέρος σε ένα πρωτάθλημα superbike, θα πρέπει να υπάρχει το αντίστοιχο του σε μια εκπολιτισμένη έκδοση παραγωγής. Είναι πολύ πιθανό λοιπόν να υπάρξει μια έκδοση του KB998 στην έκθεση της EICMA στο Μιλάνο.