LIVE: κίνηση στους δρόμους
H πρώτη απεικόνιση της Bimota Tera, μέχρι τώρα.

H πρώτη απεικόνιση της Bimota Tera, μέχρι τώρα.

Ένα από τα 3D σχέδια που αποκαλύπτουν την διάταξη των μηχανικών μερών της ανάρτησης, στην Bimota Tera.

Ένα από τα 3D σχέδια που αποκαλύπτουν την διάταξη των μηχανικών μερών της ανάρτησης, στην Bimota Tera.

  • H πρώτη απεικόνιση της Bimota Tera, μέχρι τώρα.
  • Ένα από τα 3D σχέδια που αποκαλύπτουν την διάταξη των μηχανικών μερών της ανάρτησης, στην Bimota Tera.

Το «τουρμπάτο» Adventure που ετοιμάζεται να γίνει το ισχυρότερο της ιστορίας

Η Bimοta το έχει ανακοινώσει και, όπως όλα δείχνουν, δουλεύει πάνω σε αυτό, αποκαλύπτοντας πληροφορίες… με το σταγονόμετρο.

Συνεχίζεται η ανάπτυξη του «τουρμπάτου» Bimota Adventure

Ήδη έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος, από την πρώτη ανακοίνωση ενός θηριώδους, υπετροφοδοτούμενου Adventure από την Bimota, που «ακούει» στο όνομα Tera. Οι πρώτες εικόνες έδειχναν μια μοτοσυκλέτα πραγματικό «θηρίο», αφού η σύνδεση της με την καινούργια Tesi H2 υπαινίσσεται τον 4κύλινδρο κομπρεσοράτο κινητήρα, της Kawasaki. Ήτοι, μιλάμε για μια crossover μοτοσυκλέτα που θα κλέψει τις εντυπώσεις σε κάθε επίπεδο και δεν θα μοιάζει με τίποτα άλλο.
 


Ένα από τα 3D σχέδια που αποκαλύπτουν την διάταξη των μηχανικών μερών της ανάρτησης, στην Bimota Tera.

Ένα από τα 3D σχέδια που αποκαλύπτουν την διάταξη των μηχανικών μερών της ανάρτησης, στην Bimota Tera.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέες εικόνες που δείχνουν το πλαίσιο και τις αναρτήσεις

Το «μαγικό άγγιγμα» της Bimota ανέκαθεν αφορούσε την δημιουργία πλαισίου και αναρτήσεων, στις προδιαγραφές της Ιταλικής εταιρείας, τα οποία στην συνέχεια «παντρεύονταν» με ένα μηχανικό σύνολο από τρίτη εταιρεία. Στην νέα εποχή της Bimota, τους κινητήρες παρέχει η Kawasaki. Στα τελευταία νέα, η Bimota δημοσιοποίησε μερικές 3D εικόνες, του πλαισίου και των αναρτήσεων και της μεταξύ τους… σχέσης.
 
Το αλουμίνιο κυριαρχεί στην κατασκευή, αν και στο εμπρός μέρος βρίσκουμε τμήματα από σωλήνες ατσαλιού, για την συγκράτηση του «λαιμού» του τιμονιού. Φυσικά λόγω της εκκεντρικής σχολής της Bimota, η εμπρόσθια ανάρτηση δεν θα έχει πιρούνι, αλλά «ψαλίδι», με το αμορτισέρ να βρίσκεται στο πίσω μέρος. Η σύνδεση μεταξύ τους, γίνεται με ένα μεγάλο βραχίονα αλουμινίου, που διακρίνεται στο κάτω μέρος. Πίσω, τα πράγματα είναι ελαφρώς πιο… συμβατικά, με αλουμινένιο ψαλίδι και μονό αμορτισέρ. Αν δεν το αντιληφθήκατε ήδη, το 4κύλινδρο μοτέρ της Kawasaki θα παίζει ρόλο «ενεργού στοιχείου» στην κατασκευή, η οποία δεν θα έχει κύριο πλαίσιο.
 

Το πιο ακραίο Adventure/Crossover όλων των εποχών

Με όλα τα μέχρι τώρα γνωστά και διαθέσιμα στοιχεία, η Bimota Tera θα είναι ίσως η ισχυρότερη adventure μοτοσυκλέτα όλων των εποχών, με ισχύ τουλάχιστον 200 αλόγων. Φυσικά, εδώ χρησιμοποιούμε την λέξη Adventure ίσως καταχρηστικά, για να καταλάβουν όλοι σε ποια κατηγορία «πλασάρεται» η μοτοσυκλέτα – ίσως, η ορθότερη κατηγοριοποίηση της να ήταν οι Crossover. Πέρα από τις καταιγιστικές επιδόσεις, είναι πολύ πιθανόν ότι η Tera θα επωφεληθεί και σε άλλα επίπεδα από την Kawasaki, όπως π.χ. στην τεχνολογία ραντάρ που η Ιαπωνική εταιρεία έχει στα χέρια της.  
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »