Όπως και στο 700 CL-X, η θέση οδήγησης τοποθετεί τον αναβάτη σε όρθια στάση, με το φαρδύ τιμόνι να βρίσκεται αρκετά ψηλά χωρίς να επιβαρύνει τα χέρια με το βάρος του σώματος. Τα χαμηλά μαρσπιέ δεν δημιουργούν έντονες γωνίες στα γόνατα, ενώ η μονοκόμματη σέλα δεν έχει μόνο ποιοτικό κάλυμμα αλλά και μπόλικο αφρώδες για να σε κρατά ξεκούραστο. Το χαμηλό ύψος της τελευταίας (795χιλ από το έδαφος) σε συνδυασμό με τη στενή σιλουέτα της μοτοσυκλέτας επιτρέπουν σε αναβάτες κάθε αναστήματος να πατήσουν με άνεση τα πέλματά τους κάτω, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στις καθημερινές μετακινήσεις. Ο συνεπιβάτης κάθεται λίγο ψηλότερα και παρότι δεν έχει άπλετο χώρο στη διάθεσή του, έχει αρκετό αφρώδες για να σε ακολουθήσει χωρίς παράπονα αν και η απουσία χειρολαβών στερεί κάποιους πόντους από την άνεσή του.
Τη φιλοσοφία του 700 CL-X ακολουθεί και ο πίνακας οργάνων ο οποίος, σε αντίθεση με το 300ΝΚ, αποτελείται από μια LCD οθόνη στρογγυλού σχήματος. Μπορεί να μην εντυπωσιάζει οπτικά όπως μια έγχρωμη TFT, ταιριάζει όμως με τη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας και είναι ευανάγνωστη παρέχοντας τις απαραίτητες πληροφορίες, οι οποίες αλλάζουν από τα πλαϊνά κουμπιά SEL και ADJ και όχι από τους φωτιζόμενους διακόπτες στο τιμόνι.