Κινητήρας
Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας

Κινητήρας

Όπως προδίδει και το όνομά του, το 300 CL-X κινείται χάρη σε έναν τετράχρονο, υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 292 κυβικών, ο οποίος συνεργάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο (διαθέτει συμπλέκτη ολίσθησης) και αποδίδει 28 ίππους στις 8.750 σ.α.λ και 2.5 χλγμ ροπής στις 7.000 σ.α.λ, χαρίζοντας ικανοποιητικές επιταχύνσεις στην πόλη. Όπως και τα δύο 300άρια αδελφάκια του, το 300 CL-X χρειάζεται 8,3΄΄ για το 0-100χλμ/ώρα και 6,5΄΄ για το 50-100χλμ/ώρα με 4η, όταν η μέση κατανάλωση σπάνια ξεπερνά τα 3,8 λίτρα / 100χλμ (μειώνεται αρκετά όταν αποφασίσεις να αφήσεις το γκάζι από το τέρμα…) Η τροφοδοσία του καυσίμου γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch, αποδεικνύοντας ότι οι συνεργασίες της CF MOTO πραγματοποιούνται με την δέουσα προσοχή, ενώ ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του δύο χαρτογραφήσεις (sport, rain) με μικρή διαφορά ως προς την απόκριση του γκαζιού.
 
Επιδόσεις  
0 - 50 Km/h (sec.) 2,4
0 - 100 Km/h (sec.) 8,3
50 - 100 Km/h (sec.) 6,5
100 - 0 Km/h (Μέτρα) 46,2
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3.8

Σελίδα 1CFMOTO 300 CL-X - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά