Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Όπως προαναφέραμε, το 300 CL-X βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με τα 300 ΝΚ και 300 SR. Αυτό σημαίνει ότι χτίζεται γύρω από το ατσάλινο πλαίσιο-υποπλαίσιο χωροδικτύωμα, μια λύση συνυφασμένη με σπορ κατασκευές, καθώς εκτός από την απαραίτητη ακαμψία συμβάλλει και στο χαμηλό βάρος της μοτοσυκλέτας που δεν ξεπερνά τα 155 κιλά με πλήρη υγρά. Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ανεστραμμένο πιρούνι 37χιλ και μονό αμορτισέρ το οποίο εδράζεται χωρίς μοχλικό στο ατσάλινο ψαλίδι -όπως στις περισσότερες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας-, ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν ένας δίσκος 292 χιλιοστών με τετραπίστονη-ακτινική δαγκάνα εμπρός και ένας δίσκος 220 χιλιοστών με δαγκάνα ενός εμβόλου πίσω. Το ABS ανήκει φυσικά στον βασικό εξοπλισμό και οι τροχοί τυλίγονται με ελαστικά CST διαστάσεων 110/70-17 και 150/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

    Σελίδα 1CFMOTO 300 CL-X - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Aνεση – εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά