Το 300ΝΚ έχει τον τρόπο του να προσελκύει τα βλέμματα χωρίς δυσκολία. Είναι ανεπιφύλακτα μοντέρνο, μυώδες στο «κέντρο» του και λιτό εμπρός και πίσω, εκφράζοντας την σχεδιαστική φιλοσοφία των σημερινών naked μοτοσυκλετών δρόμου. Η πένα της Kiska είναι εμφανής στο μοντέλο, καθώς ο αυστριακός οίκος με την μακροχρόνια συνεργασία με την KTM, το έχει επιμεληθεί πλήρως. Στο εμπρός μέρος, ο LED προβολέας κλέβει την παράσταση, ενώ η τακτοποίηση καλωδιώσεων - σωλήνων στο μπροστινό σύστημα είναι υποδειγματική. Το πλαίσιο (χωροδικτύωμα, παρακαλώ) σε κοινή θέα, τονίζει το σπορ χαρακτήρα της NK και την αναδεικνύει περαιτέρω στα μάτια σου. Η ορθή σχεδιαστικά, απόφαση της CFMOTO να τοποθετήσει κεντρική εξάτμιση, κρατάει την εμφάνιση του 300ΝΚ καθαρή και συμμετρική. Οι διαστάσεις και οι αναλογίες της μοτοσυκλέτας είναι ιδιαίτερα «μαζεμένες» (το μήκος της δεν ξεπερνά καν τα 2 μέτρα) και, πέρα από την εμφάνιση, παίζουν ρόλο και στην εργονομία, όπως θα δούμε παρακάτω.
Η CFMOTO κάνει διαρκώς άλματα, όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής και φινιρίσματος και παίζει σε επίπεδα… ΑΆ Εθνικής, όπως αποδεικνύεται και από την 300NK. Πολύ καλοφτιαγμένη σε όλα της τα σημεία, με υλικά από το πάνω ράφι και άριστα συναρμολογημένη, η 300NK εντυπωσιάζει, αν σκεφτεί κανείς ότι η τιμή της είναι χαμηλότερη ακόμα και από 125άρια.