Aνεση-εργονομία
Aνεση-εργονομία
Aνεση-εργονομία
Aνεση-εργονομία
  • Aνεση-εργονομία
  • Aνεση-εργονομία
  • Aνεση-εργονομία
  • Aνεση-εργονομία

Aνεση-εργονομία

Οι μικρές διαστάσεις της 300NK παίζουν το ρόλο τους στην εργονομία της, η οποία ισορροπεί μεταξύ του σπορ και του πρακτικού.  Αναβάτες «μέσου όρου» θα αισθανθούν φιλόξενα στην θέση οδήγησης, ενώ οι κάπως κοντύτεροι θα αισθανθούν πιο άνετα, χάρη στο στενό τιμόνι και την τοποθέτηση των μαρσπιέ. Σε κάθε περίπτωση, το ύψος σέλας μόλις στα 795 χιλιοστά, κάνει ασφαλές το πάτημα στο έδαφος και την πρόσβαση στην θέση οδήγησης, παιχνιδάκι. Όταν καθίσεις στην μοτοσυκλέτα, το τύπου fat-bar τιμόνι σε «καλεί» σε μια ελαφρώς σκυφτή προς τα εμπρός θέση, χωρίς να κουράζει. Η σέλα έχει μέτριας σκληρότητας αφρώδες και είναι ιδιαίτερα ευρύχωρη. Σε θέμα άνεσης, ικανοποιεί τις απαιτήσεις αστικής χρήσης χωρίς να προσφέρει το κάτι παραπάνω, μιας και προτεραιότητα της είναι η στήριξη του αναβάτη σε πιο έντονη οδήγηση. Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, το τιμόνι είναι ιδιαίτερα στενό, αλλά αυτό δεν συνεπάγεται συμβιβασμούς στον χειρισμό, ενώ προσθέτει σαφώς σε ευελιξία εντός πόλης. Σημαντικό ατού, η δυνατότητα ρύθμισης της γωνίας του στα καβαλέτα, μέσω την ανάλογων σημαδιών. Η θέση του συνεπιβάτη καλύπτει τις ανάγκες μιας τυπικής μετακίνησης, όμως το σκληρό σελάκι και το «εργονομικό τρίγωνο» της πίσω θέσης επιβαρύνουν την άνεση του σε διαδρομές διαρκείας. Είναι σαφές ότι το 300NK είναι σχεδιασμένο κυρίως για… προσωπική σας χρήση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Στο «κόκπιτ», τις ενδείξεις απεικονίζει μια οθόνη TFT υψηλής ανάλυσης. Ανάλογα με το επιλεγμένο mode λειτουργίας (Sport ή Eco), αλλάζουν και τα γραφικά, με το στροφόμετρο ή το ταχύμετρο στο επίκεντρο, αντίστοιχα. Ο έλεγχος  των λειτουργιών της οθόνης, γίνεται με μια ξεχωριστή 4άδα διακοπτών στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. Ο χειρισμός απαιτεί μια κάποια εξοικείωση (θα θέλαμε να ήταν εφικτός τουλάχιστον ο μηδενισμός των χιλιομετρητών, χωρίς να μπεις στα μενού), όμως σε κάθε περίπτωση, η πληθώρα των διαθέσιμων λειτουργιών και πληροφοριών δεν είναι κάτι που θα χειριστείς εν κινήσει. Η οθόνη έχει επίσης δυνατότητα σύνδεσης με κινητό τηλέφωνο μέσω Bluetooth, αλλά και απεικόνιση πλοήγησης, ωστόσο για την χρήση τους ο αναβάτης πρέπει να αποκτήσει το «T-Box» για την μοτοσυκλέτα, μια επιλογή που ανήκει στον έξτρα εξοπλισμό.   

Σελίδα 1CFMOTO 300NK - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - ποιότητα
Σελίδα 3Aνεση-εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά