Ο 300άρης μονοκύλινδρος κινητήρας του 300NK είναι ένα μοτέρ που… ξεχειλίζει νεανικό τσαμπουκά, σε ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά. O υγρόψυκτος 4βάλβιδος των 292 κ.εκ. αποδίδει 27,9 ίππους και ροπή 2,5 kgm, στις 8.750 και 7.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Φέρει κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, με συμπλέκτη ολίσθησης - υποβοήθησης για πιο μαλακή μανέτα συμπλέκτη και καλύτερη συμπεριφορά του πίσω μέρους, στα κατεβάσματα ταχυτήτων. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στις χαρτογραφήσεις ισχύος Power και Eco, οι οποίες αλλάζουν λίγο, αλλά αισθητά την λειτουργία, κυρίως σε επίπεδο απόκρισης στο γκάζι. Σε κάθε περίπτωση, το μηχανικό σύνολο είναι ικανό να προσδώσει αξιόλογες επιδόσεις στο 300NK: Το 0-100 έρχεται σε 8,2 δευτερόλεπτα, ενώ η ρεπρίζ 50-100 χλμ/ώρα με 4η χρειάζεται 6,5 δλ. Η κατανάλωση του, μετρήθηκε στο νούμερο των 3,8 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, μια τιμή που δεν ξεφεύγει από τα αναμενόμενα, ακόμα και με αρκετά ζωηρή οδήγηση. Με το ρεζερβουάρ των 12,5 λίτρων, το 300NK μπορεί να διανύσει πάνω από 320 χλμ με ένα γέμισμα.
Αύξησε την ισχύ του CFMOTO 300NK με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.