Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Η επιλογή των λέξεων στον τίτλο δεν έγινε τυχαία, αφού ο οδηγικός χαρακτήρας του 300NK σε κολάζει με το «καλημέρα σας», είτε είσαι νέος που ξεκινάει τώρα στην μοτοσυκλέτα, είτε είσαι έμπειρος που μόλις απέκτησες δεύτερο δίκυκλο. Ο κινητήρας πρωταγωνιστεί στις εντυπώσεις, με καταπληκτική απόκριση στο γκάζι, «ξερό» ήχο και όση τραχύτητα αίσθησης οφείλει να έχει ένας μονοκύλινδρος. Η ιδιαίτερα κοντή κλιμάκωση της μετάδοσης, λειτουργεί υπέρ του μοτέρ μέσα και γύρω από την πόλη. Μπορείς, κυριολεκτικά, να επιταχύνεις σχεδόν από σταματημένος, με 3η. Με 2α στο σασμάν ή σε μεγαλύτερες ταχύτητες με οποιαδήποτε σχέση, οι ρεπρίζ είναι από αξιοσημείωτες έως συναρπαστικές. Εκεί μπαίνει στην εξίσωση και η «αθλητική» αίσθηση οδήγησης της 300ΝΚ. Η ευελιξία και η απόκριση στις εντολές του τιμονιού είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, ενώ τα περιθώρια πρόσφυσης των ελαστικών πρώτης τοποθέτησης εκπλήσσουν ευχάριστα. Καίριο ρόλο στη συμπεριφορά αυτή παίζουν οι ιδιαίτερα σκληρές αναρτήσεις, που όμως απέχουν από το ιδανικό όσον αφορά την παρεχόμενη άνεση. Μολαταύτα, απογειώνουν τις δυνατότητες του 300NK ακόμα και για απαιτητικούς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Είναι αδύνατον να μην υποκύψεις στον πειρασμό να «στύψεις» το γκάζι με την παραμικρή ευκαιρία, έχοντας ένα χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο σου την στιγμή που προσπαθείς να συνειδητοποιήσεις «πως πάει έτσι» ένα 300άρι μονοκύλινδρο! Όσο… αντιστέκεσαι κάνοντας πιο ήπια οδήγηση, το 300NK ακολουθεί τις επιθυμίες σου. Ο κινητήρας δεν παρουσιάζει νευρικότητα στα «άνοιξε-κλείσε» του γκαζιού και στην σταθερή πορεία, με μικρή εξαίρεση στις πολύ χαμηλές σ.α.λ. όπου είναι και λογικό. Η ποιότητα κύλισης ικανοποιεί τις προσδοκίες που έχεις από μία καθημερινή μοτοσυκλέτα, ενώ η ευκολία ελέγχου της 300NK είτε εν κινήσει, είτε σε επιτόπιες μανούβρες, τονίζει την ευχρηστία της.
Δοκιμάζοντας το σύστημα πέδησης, σε ικανοποιεί η εξαιρετική συμπεριφορά του πίσω φρένου, σε επίπεδο αίσθησης και ελέγχου της δύναμης που του ασκείς. Το εμπρός φρένο έχει επίσης μεγάλη δύναμη και ικανοποιητικό δάγκωμα, αλλά απαιτεί έντονη πίεση από τα δάχτυλα του αναβάτη, για να αποδώσει τα μέγιστα και μπορεί να κουράσει. Σε κάθε περίπτωση, η επιβράδυνση από τους δύο δίσκους είναι επαρκής για τον ρόλο του 300NK και αποδεικνύεται και στους αριθμούς: Χρειάζονται 47 μέτρα για να ακινητοποιηθεί το μοντέλο, από τα 100 χλμ/ώρα.  
Οι δυνατότητες του NK όχι απλώς δεν τελειώνουν εντός πόλης, αλλά αναδεικνύονται εκτός, σε βόλτες αναψυχής και ελεύθερου χρόνου. Οδηγώντας σε στριφτερά επαρχιακά κομμάτια, εκτιμάς το σφιχτό setup της μοτοσυκλέτας, με φόρα «όπως έρχεσαι» παντού και εξαιρετική –τηρουμένων των αναλογιών- αίσθηση. Ακόμα και στο περιστασιακό track day, η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη να ανταπεξέλθει αξιοπρεπώς, προσφέροντας ουσιαστική οδηγική απόλαυση ανεξάρτητα από το επίπεδο σου. Σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου, η 300NK μπορεί να κρατήσει άνετα μέση ταχύτητα 100-120 χλμ/ώρα, οπότε αν δεν σας ενοχλεί η πλήρης απουσία ανεμοκάλυψης και η τελική στο επίπεδο των 160 χλμ/ώρα, ελέω κλιμάκωσης, οι εκδρομές είναι στο πρόγραμμα.

Σελίδα 1CFMOTO 300NK - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - ποιότητα
Σελίδα 3Aνεση-εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - αναρτήσεις - φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψη μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά