CRF450RX Rally: Καθαρόαιμο αγωνιστικό με 58 ίππους, δύο ρεζερβουάρ και δύο ψυγεία
Μονοκύλινδρος κινητήρας 450 κ.εκ. με 58 ίππους και δύο ψυγεία
Πλήρως αγωνιστικό με διπλό ρεζερβουάρ 36 λίτρων και όργανα με roadbook
Αναρτήσεις Showa με επιστρώσεις τιτανίου και ανθεκτικοί τροχοί Excel
Παραγωγή 50 μονάδων με τεχνογνωσία κατευθείαν από το Dakar
HONDA: Transalp Urban Pack με όφελος ως 1.240ε!
Μονοκύλινδρος κινητήρας 450 κ.εκ. με 58 ίππους και δύο ψυγεία
Η Honda CRF450RX Rally εξοπλίζεται με έναν μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα 450 κ.εκ., σχεδιασμένο αποκλειστικά για αγωνιστική χρήση. Η απόδοσή του φτάνει τους 58 ίππους, προσφέροντας δυναμική επιτάχυνση και υψηλή αξιοπιστία, ακόμη και στις ακραίες συνθήκες των ράλι ερήμου. Το κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων διαθέτει μακριά κλιμάκωση για ομαλή απόδοση σε όλες τις ταχύτητες και δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να διαχειριστεί αποτελεσματικά την πρόσφυση σε διαφορετικά τερέν. Το σύστημα εξάτμισης αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Akrapovic, χρησιμοποιώντας ελαφρύ τιτάνιο, και προσφέρει βελτιωμένη ροπή και απόκριση στο γκάζι. Για την αποτελεσματική διαχείριση της θερμοκρασίας στις πιο απαιτητικές συνθήκες, η Honda έχει ενσωματώσει ένα πρόσθετο ψυγείο, μειώνοντας τη θερμοκρασία λαδιού και υγρού ψύξης, με στόχο τη μέγιστη απόδοση του κινητήρα ακόμα και σε πολύωρες διαδρομές σε υψηλές θερμοκρασίες.
Πλήρως αγωνιστικό με διπλό ρεζερβουάρ 36 λίτρων και όργανα με roadbook
Η CRF450RX Rally είναι απόλυτα προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις των αγώνων ράλι, διαθέτοντας συνολική χωρητικότητα καυσίμου 36 λίτρων, κατανεμημένη σε δύο ρεζερβουάρ. Το εμπρός ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 22 λίτρων και προσφέρει τη βασική παροχή καυσίμου, ενώ το πίσω ρεζερβουάρ των 14 λίτρων είναι τοποθετημένο σε ελαστικά στηρίγματα για τη μείωση της αδράνειας στις στροφές. Αυτός ο σχεδιασμός στοχεύει στην εξισορρόπηση του κέντρου βάρους, επιτρέποντας στον αναβάτη να διατηρεί σταθερό έλεγχο ακόμα και σε συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης. Επιπλέον, η μοτοσυκλέτα διαθέτει έναν ελαφρύ ανθρακονημάτινο πίνακα οργάνων σε κάθετη φυσικά διάταξη, όπου φιλοξενούνται όλα τα απαραίτητα συστήματα πλοήγησης, συμπεριλαμβανομένου και του roadbook. Η δυνατότητα ρύθμισης της κλίσης του roadbook διευκολύνει τον αναβάτη να έχει γρήγορη και ξεκούραστη πρόσβαση στις πληροφορίες, ενώ ολόκληρος ο πίνακας αφαιρείται εύκολα και επιτρέπει εύκολες επισκευές και συντηρήσεις κατά τη διάρκεια των αγώνων.
Αναρτήσεις Showa με επιστρώσεις τιτανίου και ανθεκτικοί τροχοί Excel
Η Honda έχει εξοπλίσει τη CRF450RX Rally με αναρτήσεις Showa, ειδικά προσαρμοσμένες για τη σκληρή χρήση των ράλι. Οι μπουκάλες του πιρουνιού διαθέτουν επεξεργασία Kashima, μειώνοντας την τριβή και βελτιώνοντας την ομαλή λειτουργία τους ακόμα και σε ακραία τερέν. Στο πίσω μέρος, το αμορτισέρ διαθέτει έμβολο με επίστρωση τιτανίου, που ελαχιστοποιεί τις απώλειες από τριβή και διατηρεί σταθερή την απόδοσή του ακόμα και μετά από πολύωρη καταπόνηση. Το σύστημα ανάρτησης έχει ρυθμιστεί για να εξασφαλίζει άνεση στις μεγάλες ταχύτητες και σταθερότητα στις απότομες επιταχύνσεις και φρεναρίσματα, χαρακτηριστικά κρίσιμα σε αγώνες αντοχής όπως το Dakar Rally. Για αυξημένη ανθεκτικότητα, η Honda συνεργάστηκε με τη HAAN Wheels για την κατασκευή των κέντρων των τροχών, ενώ οι ακτινωτοί τροχοί Excel εξασφαλίζουν την απαιτούμενη υψηλή αντοχή σε χτυπήματα και διατηρούν την ευστάθεια της μοτοσυκλέτας ακόμα και σε σκληρά εδάφη γεμάτα πέτρες και λακκούβες.
Παραγωγή 50 μονάδων με τεχνογνωσία κατευθείαν από το Dakar
Η Honda CRF450RX Rally δεν είναι απλώς ένα ακόμα μοντέλο της σειράς CRF αλλά μία ειδική έκδοση, σχεδιασμένη και κατασκευασμένη με τεχνογνωσία που προέρχεται απευθείας από τις εργοστασιακές συμμετοχές της Honda στο Dakar Rally. Το μοντέλο αυτό έχει εξελιχθεί από την Honda Racing Corporation (HRC) σε συνεργασία με την RedMoto, ώστε να προσφέρει μια αυθεντική αγωνιστική εμπειρία σε όσους θέλουν να συμμετάσχουν σε αγώνες ράλι μεγάλων αποστάσεων. Για τον πρώτο χρόνο παραγωγής, η Honda θα διαθέσει μόλις 50 μονάδες, καθιστώντας το ένα εξαιρετικά περιορισμένο και εξειδικευμένο μοντέλο. Ανάλογα όμως με την υποδοχή που θα έχει στην αγορά, η παραγωγή της αναμένεται να αυξηθεί σταδιακά τα επόμενα χρόνια. Αυτή η μοτοσυκλέτα ενσωματώνει άμεσα την τεχνολογία και τις βελτιώσεις που έχει αναπτύξει η Honda στις επίσημες συμμετοχές της στο Dakar, παρέχοντας υψηλό επίπεδο αντοχής, απόδοσης και αξιοπιστίας ακόμα και στις πιο σκληρές συνθήκες αγώνων αντοχής.