Αυτή την εiκόνα απολαμβάνει όποιος έχει την τύχει να οδηγεί την RSV4RF.

    Εργονομία: Ακραίο!

    Η μικρή σιλουέτα είναι εμφανής και από την θέση του οδηγού,  θυμίζοντας μοτοσυκλέτα μικρότερου κυβισμού. Πρώτα αντικρίζεις το στενό φαίρινγκ και τα ανοικτά κλιπ όν που βρίσκονται αρκετά κοντά στα χέρια σου. Η σκληρή σέλα τοποθετεί το σώμα πάνω και όχι μέσα στη μοτοσυκλέτα και σε κάνει να νιώθεις έτοιμος για επίθεση πριν καν ακούσεις το βρυχηθμό του V4. Το ρεζερβουάρ έχει σωστή εργονομία για τα πόδια που πατούν σταθερά στα αναδιπλούμενα μαρσπιέ, με κλασσικές γωνίες για superbike. Αν κάποιος περιμένει κάτι περισσότερο από υποτυπώδη άνεση, μάλλον έχει μπερδευτεί από το cruise control που διαθέτει η τελευταία γενιά της RSV4 θυμίζοντας touring μοτοσυκλέτα, αλλά και από τον πλούσιο  πίνακα οργάνων.  
    Η έγχρωμη TFT οθόνη λοιπόν που έχουμε δει και στο tuono 1100 είναι ευανάγνωστη παρέχοντας κάθε είδους πληροφορία αφού πέρα από τα βασικά,  μπορείς να δεις και να ρυθμίσεις από το τιμόνι το επίπεδο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, το χρονόμετρο κ.α ενώ η ένδειξη στο κάτω-δεξιά μέρος της οθόνης  σε πληροφορεί για τις μοίρες αλλά και το ποσοστό γκαζιού-φρένου θυμίζοντας αγώνες Moto GP. Εκτός από τα παραπάνω, με την πλατφόρμα V4 – MP σου παρέχει τη δυνατότητα να συνδέσεις και να μετατρέψεις το κινητό σου σε μια σύγχρονη συσκευή τηλεμετρίας με όλες τις πληροφορίες  για την μοτοσυκλέτα, την πίστα κλπ., ενώ παράλληλα μπορεί ανάλογα τη στροφή να διαχειριστεί το επίπεδο του traction και του wheelie control για μέγιστη απόδοση.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ