Εκτός απο εμφάνιση, η εξάτμιση της Akrapovic προσθέτει πόντους και στον ήχο που παραπέμπει κατευθείαν σε Moto GP.

    Κινητήρας: Εθιστικός

    Δεν είναι μόνο ο ήχος από την εξάτμιση της akrapovic που σε εξιτάρει, αλλά και ο τρόπος απόδοσης του V4 που χαρακτηρίζει τη μοτοσυκλέτα από την πρώτη της εμφάνιση. Στην τελευταία του γενιά, καλύπτει τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 4  χωρίς όμως να  χάσει σε δύναμη, αφού σύμφωνα με την εταιρία αποδίδει 201 ίππους στις 13.000 σ.α.λ και 11,7 κιλά ροπής στις 10.500 σ.α.λ. Για να μπορέσει να επιτευχθεί ο δύσκολος στόχος απόδοσης – αξιοπιστίας , οι μηχανικοί του Noale τοποθέτησαν νέα ελαφρύτερα πιστόνια και μπιέλες οι οποίες πέρασαν από διαδικασία λείανσης για περαιτέρω μείωση της τριβής. Διαφορετικός  επίσης είναι ο χρονισμός των βαλβίδων, ενώ η εξάτμιση διαθέτει πλέον διπλό αισθητήρα λ και ενσωματωμένη βαλβίδα στο τελικό. Τέλος, το 6τάχυτο κιβώτιο τύπου κασέτας διαθέτει νέο αισθητήρα για καλύτερες αλλαγές ταχυτήτων, οι οποίες γίνονται αστραπιαία με τη βοήθεια του quickshifter για ανεβάσματα αλλά και κατεβάσματα ταχυτήτων ακόμα και με ανοικτό γκάζι. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ