Οδηγώντας Be a racer

    Το παραπάνω σλόγκαν της εταιρίας φαίνεται ότι δεν επιλέχτηκε τυχαία, αφού κάθε φορά που οδηγείς το RSV4 στην πίστα, νιώθεις την αίγλη motoGP να διαπερνά το κορμί και τον εγκέφαλό σου. Δεν ξέρω αν φταίει ο πωρωτικός ήχος του V4 που με την εξάτμιση της Akrapovic γίνεται ακόμη καλύτερος ή η αγωνιστική θέση οδήγησης, αλλά πριν καν φτάσεις στην πρώτη στροφή  από την έξοδο των pits, έχεις ήδη σχηματισμένο ένα πλατύ χαμόγελο μέσα από το κράνος που δεν φεύγει ακόμα και αν προσπαθείς. Μπορεί να χρειάζεται μερικούς  παραπάνω γύρους ώστε να βολευτείς, αλλά μετά απλώς δεν θέλεις να κατέβεις. Η σκληρή σέλα στην πίστα γίνεται προσόν που σε κάνει να αισθάνεσαι κάθε λεπτομέρεια της ασφάλτου και μαζί με την σωστή πληροφόρηση από τις αναρτήσεις σε βοηθά να ψάχνεις τα όρια μοτοσυκλέτας – αναβάτη. Και για να το κάνεις αυτό στην Ελλάδα δεν υπάρχει καλύτερο μέρος από την πίστα των Σερρών. Οι 200 ίπποι ίσως ακούγονται τρομακτικοί ακόμα και εκεί, αλλά ο σωστός ψεκασμός και η γλυκιά απόκριση του γκαζιού (σε όλους τους χάρτες) όπως και το κορυφαίο στήσιμο επιτρέπουν να οδηγείς γρήγορα χωρίς να νιώθεις στιγμή ότι ρισκάρεις, ακόμα και όταν οι αγκώνες  ακουμπούν στην άσφαλτο... 

    Κορυφαία στην είσοδο των στροφών, όπου διατηρεί εντυπωσιακή φόρα κρατώντας τη μέχρι το apex, με το ακλόνητο πλαίσιο να εκτελεί χρέη συμμάχου ενάντια στα χρονόμετρα. Ευέλικτη και σταθερή στις εναλλαγές πορείας όπως στο δύσκολο εσάκι της πίστας, με την αποκορύφωση να έρχεται στις  εξόδους των στροφών , όπου η  ροπή του V4 εκτινάσσει γλυκά την μοτοσυκλέτα μαζεύοντας τα χιλιόμετρα γρήγορα και αβίαστα. Η προοδευτική λειτουργία του traction control πάντα  προφυλάσσει από δυσάρεστα απρόοπτα στις επιταχύνσεις χωρίς να σε καθυστερεί χωρίς λόγο, όπως και το wheelie control που σπάνια θα επέμβει αν δεν το επιδιώξεις. Φυσικά με τέτοιες επιδόσεις, τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο χρειάζεσαι και τα αντίστοιχα φρένα. Εδώ τα λόγια περιττεύουν, με το πακέτο της Brembo να λειτουργεί εξαιρετικά, προσφέροντας δύναμη και σωστή αίσθηση αφού 2 δάκτυλα στην δεξιά μανέτα αρκούν για να επιβραδύνουν με ασφάλεια τη μοτοσυκλέτα σε όλες τις συνθήκες.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ