Ευρήχωρη αλλά σκληρή σέλα, ιδανική μόνο για πίστα.

    Η άποψή μας

    Τα τόσα χρόνια εξέλιξης μέσα από τους αγώνες και όχι μόνο, έχουν πιάσει τόπο στην περίπτωση της RSV4 RF που το 2018 συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή των σύγχρονων Superbike.Ο ανταγωνισμός είναι σκληρότερος από ποτέ και μπορεί να μην είναι πλέον η μοναδική V4, αλλά αυτό δεν μειώνει καθόλου τις δυνατότητές της που συνεχίζουν να εκπλήσσουν ευχάριστα αναβάτες κάθε οδηγικού επιπέδου, από αρχάριους μέχρι πρωταθλητές. 


    Κινητήρας   
    Τύπος  4Τ, V4 65 μοιρών, Υ/Ψ
    Κυβισμός (κ.εκ.)  999,6
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) 78Χ 52,3
    Συμπίεση (:1) 13,6
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  201/13.000
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  11,7/10.500
    Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  18,5
    Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)  Δ/Α
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Αλουμινένιο δύο δοκών
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ, ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ
    Διαδρομή (χλστ.)  120
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ ΠE, ΑΣ, ΑΕ
    Διαδρομή (χλστ.)  130
    Φρένα Ε (χλστ.) 2Δ/330, 4Ε, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/220, 2Ε, ABS
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 120/70-17
    Ελαστικό Π 200/55-17
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) 2.040
    Πλάτος (χλστ.) Δ/Α
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1.420
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 845
    Βάρος στεγνό (κιλά)  180
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. Ν/Ν
    Τraction Control / Ρυθμ.  Ν/Ν
    Στροφόμετρο Ν
    Immobilizer  Ν
    Yπολογιστής ταξιδιού  Ν
    Μερικός χιλιομετρητής  Ν
    Ένδειξη βενζίνης  Ο
    Δείκτης θερμοκρασίας  Ν
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ο
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  N/Ο
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν
    Πλάγιο σταντ  Ν
    Κεντρικό σταντ  Ο
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ν/Ν

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ