LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ένας κινητήρας με επιδόσεις πολύ ανώτερες των ορίων της κατηγορίας, υποδειγματική λειτουργία και χαμηλή κατανάλωση.

Κινητήρας: 'Αριστο σύνολο

Ο V2 με την περιεχόμενη γωνία των 75 μοιρών δεν έχει αλλαγές σε σχέση με το έτερο Adventure. Οι τέσσερις ηλεκτρονικές χαρτογραφήσεις δίνουν και εδώ το “παρών” και τον προσαρμόζουν γρήγορα στις ορέξεις του αναβάτη αλλά και στο τερέν που θα κινηθεί ο τελευταίος. Στις δύο πρώτες χαρτογραφήσεις, Street και Sport, αποδίδει 150 ίππους με διαφορετική απόκριση από το ηλεκτρονικό γκάζι ενώ στις άλλες δύο (Off Road και Rain) περιορίζεται στους 100 με την μεταξύ τους διαφορά να εντοπίζεται πάλι στην απόκριση αλλά και στη λειτουργία του traction control. Πάνω από τις 2.500 σ.α.λ. το γκάζι ανοίγει άνετα ακόμη και με 6η σχέση στο μαλακό κιβώτιο και ο αναβάτης απολαμβάνει μεστή και ταυτόχρονα δυνατή επιτάχυνση μέχρι τις 6.500 περίπου στροφές. Από εκεί και πάνω οι επιδόσεις είναι απλά καταιγιστικές και ξεφεύγουν από τα όρια της κατηγορίας. Αυτό που εκπλήσσει όμως ακόμη περισσότερο είναι ο τρόπος που λειτουργεί το ηλεκτρονικό γκάζι, το οποίο έχει πραγματικά άριστη λειτουργία. 

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ