Η παραπάνω λέξη χαρακτηρίζει άριστα τον τετρακύλινδρο κινητήρα του Ζ900RS που παρότι βασίζεται στο Z900 έχει αλλαγές που στοχεύουν στην ομαλότερη απόδοση και στην αύξηση της ροπής ειδικά στο χαμηλό-μεσαίο φάσμα των στροφών. Έτσι, από τα 948 κυβικά του αποδίδει 111 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 10 κιλά ροπής στις 6.500 σ.α.λ , καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro 4 ενώ ταυτόχρονα παράγει έναν βαθύ μπάσο ήχο από την εξάτμιση. Η τελευταία, διαθέτει λαιμούς διαφορετικής διαμέτρου ανάμεσα στους εσωτερικούς και εξωτερικούς σωλήνες, βάζοντας ακόμα ένα λιθαράκι στον τρόπο απόδοσης της δύναμης χαμηλά. Στον τομέα της κατανάλωσης είδαμε μέση τιμή 6,4 λίτρων, ένα νούμερο που μπορεί να πέσει χαμηλότερα με συντηρητική οδήγηση.
Για την μη συντηρητική οδήγηση όμως , σε αντίθεση με το Ζ900, το RS εξοπλίζεται με traction control 3 θέσεων που αναλαμβάνει να περιορίσει τα ανεπιθύμητα γλιστρήματα και κρίνεται απαραίτητο στους ελληνικούς δρόμους. Τέλος, τη δύναμη περνά στο δρόμο ένα κιβώτιο 6 σχέσεων το οποίο διαθέτει συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης.