Χορταστική σε διαστάσεις και με αρκετό αφρώδες η σέλα.

    Aνεση – Εργονομία Χωρίς ακρότητες

    Η θέση οδήγησης διαφέρει αρκετά από το Ζ 900, καθώς η σέλα στην περίπτωση του RS είναι ενιαία και επίπεδη με περισσότερο αφρώδες , ενώ η απόστασή της από το έδαφος  βρίσκεται 40 χιλ ψηλότερα, στα 835 χιλ. Το τιμόνι είναι αρκετά ψηλά τοποθετημένο ώστε  το σώμα του αναβάτη να έχει όρθια και ξεκούραστη στάση, που απέχει παρασάγγας από τα δεδομένα των σκληροπυρηνικών  streetfighters.  
    Μπορεί όπως κάθε γυμνό να μην έχει ανέσεις touring μοτοσυκλέτας, όμως ακόμα και με δεύτερο άτομο το εργονομικό τρίγωνο που δημιουργείται ανάμεσα σε χέρια, κορμό και πόδια δεν κουράζει τόσο σε κοντινές όσο και σε μακρινές αποστάσεις. Ο πίνακας οργάνων όπως προαναφέραμε αποτελείται από δύο στρογγυλά όργανα που περιλαμβάνουν αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο θυμίζοντας παλαιότερες εποχές παρόλο που ανάμεσά τους διαθέτουν μια LCD οθόνη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένδειξη επιλεγμένης ταχύτητας,  ολικό και 2  μερικούς χιλιομετρητές, ένδειξη βενζίνης - θερμοκρασίας κινητήρα και ρολόι.

    KAWASAKI: Δείτε όλα νέα μοντέλα του 2024 στο νέο ελληνικό website!