Πριν καν ανέβεις πάνω στην επίπεδη σέλα της Ζ900RS έχεις μπει στο δικό της mode απλώς κοιτάζοντάς τη. Τα ρετρό στοιχεία σε κάνουν να θες να βολτάρεις στους ρυθμούς της και ο κινητήρας είναι ο πρώτος που ενισχύει αυτό το συναίσθημα. Με λειτουργία που θυμίζει ηλεκτρικό μοτέρ χωρίς ίχνος κραδασμών, είναι απόλυτα γραμμικός, παράγοντας γνήσιο τετρακύλινδρο μπάσο ήχο. Η ροπή είναι πανταχού παρούσα, κάνοντας κάθε βόλτα απολαυστική χωρίς να χρειάζεται να φλερτάρεις με την κόκκινη περιοχή των στροφών, ενώ αν ανοίξεις απότομα το γκάζι θα επιταχύνει χωρίς δισταγμό με κάθε σχέση στο κιβώτιο. Φυσικά η ροπή είναι δύσκολο να αξιοποιηθεί στους δρόμους των ελληνικών πόλεων, οπότε η προσθήκη traction control (λειτουργεί σωστά χωρίς απότομα και έντονα κοψίματα) ήταν επιτακτική, καθώς η απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού δεν είναι η πιο γλυκιά που έχουμε συναντήσει και τα ελαστικά της Dunlop (sportmax) δυσκολεύονται αρκετά να βρουν πρόσφυση όταν είναι κρύα.
Στο αστικό περιβάλλον θα εκτιμήσεις τον μαλακό συμπλέκτη, (παρά το γεγονός ότι οι ταχύτητες κουμπώνουν με λίγο παραπάνω θόρυβο) και τις αναρτήσεις που στην ρύθμιση του εργοστασίου αποσβένουν κάθε κακοτεχνία της ασφάλτου. Η όρθια θέση οδήγησης δεν κουράζει ακόμα και σε πολύωρη διαδρομή, αλλά ταυτόχρονα δεν εμποδίζει την γρήγορη οδήγηση όταν βρεθείς σε δρόμο με στροφές. Εκεί η Z900RS θυμάται το ένδοξο παρελθόν της κινούμενη σε γρήγορους ρυθμούς που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από την streetfighter εκδοχή της. Σταθερή και προβλέψιμη, δίνει τη δυνατότητα ακόμα και στους πιο απαιτητικούς να την φέρουν στα μέτρα τους, ρυθμίζοντας κατάλληλα τις αναρτήσεις. Τα φρένα δεν υστερούν σε δύναμη ή αίσθηση και ο κινητήρας αναλαμβάνει να έχεις πάντα την απαραίτητη ισχύ.
Η βελόνα του αναλογικού κοντέρ γρήγορα αγγίζει το νούμερο 200 ενώ μπορεί να τερματίσει στα 240 χλμ/ώρα αν επιμείνεις και αντέχεις την αντίσταση του αέρα. Έτσι, στις χαμηλότερες ταχύτητες ταξιδίου αισθάνεται πολύ άνετα χωρίς να κουράζει τον αναβάτη, αφήνοντάς τον να απολαμβάνει κάθε λεπτό πάνω στη σέλα της.