Ακόμα ένας τομέας που δέχτηκε τροποποιήσεις για να ταιριάξει με τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας είναι αυτός του πλαισίου που αποτελείται από ατσάλινο χωροδικτύωμα και φιλοξενεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του. Οι αλλαγές εντοπίζονται τόσο στο μπροστινό-επάνω μέρος το οποίο είναι στενότερο για να ταιριάξει με το νέο ρεζερβουάρ, όσο και στο υποπλαίσιο που πλέον είναι επίπεδο σχηματίζοντας μια νοητή ευθεία από το εμπρός μέχρι το πίσω φανάρι. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ της KYB και ένα μονό αμορτισέρ που επίσης ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς και εδράζεται με μοχλικό σε οριζόντια θέση.
Στον τομέα των φρένων δεν έχουμε αλλαγές σε σχέση με το Ζ900, καθώς δύο δίσκοι 300χιλ με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένας δίσκος 250 χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, συνδυάζονται με σύστημα ABS και αναλαμβάνουν να σταματήσουν με ασφάλεια τη μοτοσυκλέτα χωρίς να μπλοκάρουν οι τροχοί που διαθέτουν νέες ζάντες με περισσότερες ακτίνες ενισχύοντας το ρετρό στυλ.