• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μια ικανοποιητική σέλα για τον αναβάτη, για οτιδήποτε και αν κάνει με την μοτοσυκλέτα. Μικρό και άβολο σελάκι για τον συνεπιβάτη, κάνει το δικάβαλο κάπως δύσκολη υπόθεση.

Το Keyless σύστημα ανάφλεξης είναι ωραίο σαν gadget αλλά μάλλον περιττό εκ των πραγμάτων.

Πληρέστατος για μοτοσυκλέτα 125 κυβικών, ο πίνακας οργάνων.

Aνεση-εργονομία: Σε βάζει στο πνεύμα

 

H μικρή GSX-R επιχειρεί να συνδυάσει την ευκολία χρήσης σε καθημερινή βάση, με τα σπορ στοιχεία που υπαινίσσεται το όνομά της. O αναβάτης κάθεται σε μια σχετικά σκυφτή θέση οδήγησης, συναντά κλιπ-ον τοποθετημένα κάτω από την τιμονόπλακα και μαρσπιέ που τοποθετούν τα πόδια σε μια ελαφρά γωνία. Το ρεζερβουάρ έχει ειδικές περιοχές για τα πόδια του αναβάτη -κάτι πολύ βολικό για τα άτομα (αρκετά) μεγαλύτερων αναστημάτων από το 1,77 του υπογράφοντος. Το τελικό εργονομικό αποτέλεσμα, αν και δίνει την σπορ αίσθηση, δεν προκαλεί και τα ανάλογα σπορ...ζορίσματα σε μέση και άκρα. Ο αναβάτης θα μπορεί να κάνει διαδρομές μεγάλης διάρκειας χωρίς να νιώθει άβολα. Η σέλα είναι κάπως σκληρή αλλά δεν θα προβληματίσει, ενώ προσφέρει αρκετό περιθώριο κατά μήκος τοποθέτησης του αναβάτη ανάλογα με την αρέσκειά του. Δύσκολα, ωστόσο, είναι τα πράγματα για τον συνεπιβάτη. Το GSX-R εδώ παρουσιάζει τις αδυναμίες των μεγάλων superbikes: ο συνεπιβάτης κάθεται αρκετά ψηλά, σε μια μικρή και σκληρή σέλα, χωρίς σημείο να κρατηθεί. Για σχετικά μικρές διαδρομές είναι ΟΚ, όμως το «δικάβαλο» χρειάζεται υπομονή από τον συνεπιβάτη και κατανόηση από τον αναβάτη. 

Στο εμπρός μέρος του ρεζερβουάρ, υπάρχει ο keyless διακόπτης ανάφλεξης: Η Suzuki εξόπλισε το μικρό GSX-R με σύστημα εκκίνησης χωρίς την χρήση κλειδιού. Έχοντας στην τσέπη του τον ειδικό πομπό που έχει εμβέλεια 1 μέτρο, ο αναβάτης μπορεί να καβαλήσει, να βάλει μπροστά και να φύγει. Υπάρχει όμως μια παραφωνία με το σύστημα και αυτή είναι ότι... αυτοαναιρείται η ύπαρξή του. Εξηγούμαστε: Για να ανοίξει το ρεζερβουάρ και το σελάκι, ο αναβάτης χρειάζεται… κλειδί, το οποίο τελικά θα μεταφέρει μαζί του ούτως η άλλως, ακυρώνοντας την «χωρίς κλειδί» ευκολία. Μάλιστα, το κλειδί αυτό είναι χωριστό και όχι ενσωματωμένο στον πομπό-όπως εύκολα θα μπορούσε να είναι. Μπορεί λοιπόν το σύστημα να είναι ένα ωραίο gadget, αλλά στην πράξη ένας συμβατικός διακόπτης με κλειδί θα λειτουργούσε εξίσου καλά. 

Τα όργανα έχουν την μορφή μιας οθόνης LCD, πληρέστατης σε πληροφόρηση. Απεικονίζει στροφόμετρο, ταχύμετρο, ένδειξη βενζίνης, επιλεγμένης σχέσης, 2 μερικούς χιλιομετρητές και μετρητές κατανάλωσης και ρολόι, είναι ευανάγνωστη σε κάθε περίπτωση και φωτίζεται σε λευκό χρώμα. 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ