Βούτυρο στο ψωμί του GSX-R 125 η σπορ οδήγηση, καθώς συμπεριφέρεται σαν μεγάλη μοτοσυκλέτα. Σε καθημερινή χρήση, είναι πολύ εύχρηστη.

    Οδηγώντας: Θα το ευχαριστηθείς!

    Φεύγω από το γραφείο την ημέρα που θα ξεκινούσε η εβδομαδιαία συνύπαρξή μου με το μικρό Gixxerκαι το αντικρίζω για πρώτη φορά. Είναι πράγματι μια μοτοσυκλέτα που σε κερδίζει εύκολα με την εμφάνισή της. Με μια πίεση προς τα μέσα, ο ηλεκτρονικός keyless διακόπτης ξεκλειδώνει και μπορεί να στραφεί στην θέση «on». Στην LCD οθόνη εμφανίζεται η λέξη «GO» - φύγαμε, για μια διαδρομή «δουλειά-σπίτι». Ο συμπλέκτης είναι «βούτυρο» και το κιβώτιο κουμπώνει τις σχέσεις με σχετικά σκληρή, αλλά ακριβή αίσθηση. Οι πρώτες εντυπώσεις έρχονται από την ελαφριά αίσθηση της μοτοσυκλέτας και το προσεγμένο ζύγισμα των 134 κιλών της κατασκευής. 

    Από τις μικρές ταχύτητες, είναι παρούσα μια έντονη αίσθηση σταθερότητας, που εμπνέει ασφάλεια και είναι σημαντική για τους νέους και άπειρους αναβάτες. Στις αστικές ταχύτητες και στις χαμηλές σ.α.λ., ο κινητήρας είναι γραμμικός σε απόδοση και, αν και δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, δεν εμφανίζει τρύπες στην ισχύ του. Το GSX-R υπακούει άμεσα στις εντολές του τιμονιού και ελίσσεται εύκολα ακόμη και σε ασφυκτική κίνηση. Κάτι που προσέξαμε είναι ότι το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ και η αμεσότητά του ίσως ξενίσει κάποιον που προέρχεται από μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα, όμως δεν είναι πρόβλημα και συνηθίζεται γρήγορα. Οι αναρτήσεις είναι πολύ καλές εντός πόλης σιδερώνοντας κάθε κακοτεχνία του δρόμου με ευκολία, ενώ τα φρένα λειτουργούν με καλή αίσθηση, μπόλικη ισχύ και ένα πολύ καλό ABS να τα υποστηρίζει. 

    Όταν ο δρόμος ανοίξει, η μοτοσυκλέτα παραμένει σταθερή όσο η ένδειξη του κοντέρ ανεβαίνει και ο κινητήρας δείχνει το καλύτερο πρόσωπό του πάνω από τις 7.000 στροφές μέχρι και τα κόκκινά του. Η ανεμοκάλυψη είναι επαρκής, χωρίς να παίρνει όμως άριστα, καθώς η ζελατίνα τελειώνει χαμηλά και επιτρέπει σε αρκετό αέρα να περάσει. Ανοίγοντας «τέρμα» το μικρό GSX-R, είδαμε μέχρι και 130 χιλιόμετρα την ώρα στο ψηφιακό του κοντέρ. 

    Μιλάμε όμως για…Gixxer. Να μην στρίψουμε και λίγο; Στην γρήγορη οδήγηση, το μικρό Suzuki πραγματικά έλαμψε υποστηρίζοντας απόλυτα το όνομα που φέρει. Η πολύ καλή αίσθηση από το πλαίσιο μετατρέπεται σε στιβαρότητα υπό κλίση και η ευελιξία από το τιμόνι, σε ακρίβεια χειρισμών. Το GSX-R 125 θα «ξύσει»σχετικά εύκολα, με ελαστικά και αναρτήσεις να προσφέρουν πλούσια αίσθηση και σεβαστά περιθώρια πρόσφυσης. Ακόμα, τα φρένα δεν εξασθένησαν στο ελάχιστο, ακόμα και σε επαναλαμβανόμενα περάσματα και μεγάλη πίεση. Ο «Βενιαμίν» των GSX-R τιμά απόλυτα το όνομά του! Τις μέρες που το  οδηγούσα, δεν σκέφτηκα καν την 600άρα supersport μου, που είχα αφήσει στο γκαράζ του περιοδικού και αυτό, θαρρώ πως λέει αρκετά. Αρνητικά στοιχεία; Ίσως το LED φωτιστικό είναι πιο αδύναμο σε απόδοση από όσο περίμενα, ενώ και οι καθρέπτες είναι χαμηλά και χρειάζεται συνήθεια για να τους χρησιμοποιήσεις σωστά. Αλλά αυτά είναι λεπτομέρειες, σε ένα πραγματικά αξιόλογο σύνολο.