Το GSX-R είναι μια μοτοσυκλέτα που μας εξέπληξε ευχάριστα. Δεν είναι μια μικρού κυβισμού κατασκευή, φορτωμένη με… λούσα και βαφτισμένη με ένα βαρύ όνομα, με στόχο τον τσάμπα εντυπωσιασμό. Πρόκειται για μια πραγματική σπορ μοτοσυκλέτα στα 125 κυβικά, με αξιόλογες δυνατότητες, έτοιμη και με το παραπάνω για τους νεαρούς και όχι μόνο αναβάτες. Η τιμή των 3.795 ευρώ στην οποία είναι διαθέσιμη κρίνεται όχι απλά λογική αλλά προσιτή, συγκριτικά με τα αντίστοιχα μοντέλα των άλλων εταιρειών. Με λίγα λόγια, το GSX-R 125 αποτελεί αυτή την στιγμή μία από τις καλύτερες προτάσεις στις σπορ μοτοσυκλέτες του κυβισμού αυτού, στην ελληνική αγορά.
Κινητήρας |
|
Τύπος |
4Τ 1Κ, Υ/Ψ 4B |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
124,4 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
15/10.000 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
1,16/8.000 |
Σχέση συμπίεσης (:1) |
11 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
11 |
Κατανάλωση (λτ/100 χλμ) |
3,4 |
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) |
130 |
Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Ανάρτηση Ε/Ρυθμίσεις |
Συμβατικό πιρούνι |
Διαδρομή (χλστ.) |
- |
Ανάρτηση Π/Ρυθμίσεις |
Μονό αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) |
- |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, 2Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 1Ε, ABS |
Τροχοί/ελαστικά |
|
Εμπρός |
90/80-17ΆΆ
|
Πίσω |
130/70-17ΆΆ |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ.
|
N/O |
Traction
Control/Ρυθμ. |
O/O |
Στροφόμετρο |
N |
Immobiliser |
N |
Υπολογιστής ταξιδιού |
N |
Μερικός χιλιομετρητής |
N |
Ένδειξη βενζίνης |
N |
Δείκτης θερμοκρασίας |
O |
Θερμ. Περιβάλλοντος |
O |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
N/O |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
O/O |
Πλάγιο σταντ |
N |
Κεντρικό σταντ |
O |
Χειρολαβές/Σχάρα |
O |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
O/O |
Διαστάσεις
(χλστ.) |
|
Μήκος |
2.000 |
Πλάτος |
670 |
Μεταξόνιο |
1.300 |
Ύψος σέλας |
785 |
Βάρος (κιλά) |
134 |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr