Το εμπρός φρένο είναι συναρπαστικά καλό! Οι αναρτήσεις κάνουν αξιοπρεπώς την δουλειά τους.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα: Λειτουργικότητα χωρίς υπερβολές

    Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο είναι δοκιμασμένη συνταγή για τις προσιτές σπορ μοτοσυκλέτες και η GSX-R 125 είναι εξοπλισμένη με πλαίσιο του αυτού τύπου. Η κατασκευή δεν είναι άμεσα ορατή: κρύβεται κάτω από το πλαστικό κοστούμι του μοντέλου, φαίνεται όμως και με το...παραπάνω στο δρόμο, προσφέροντας μια απολαυστική οδηγική στιβαρότητα. Στις αναρτήσεις, συναντάμε ένα συμβατικό πιρούνι εμπρός και ένα μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω, σε ατσάλινο ψαλίδι ορθογωνικής διατομής. 

    H Suzuki δεν ανακοινώνει στοιχεία όπως την διάμετρο των καλαμιών ή την διαδρομή των αναρτήσεων, ούτε προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης. Όπως όμως θα δείτε και παρακάτω, οι αναρτήσεις δεν έχουν ανάγκη την ρύθμιση, καθώς λειτουργούν όπως πρέπει σε όλες τις συνθήκες. Στα φρένα, δύο δίσκοι τύπου μαργαρίτας συνεργάζονται με δαγκάνες δύο και ενός εμβόλου -εμπρός και πίσω αντίστοιχα-, ενώ το GSX-R 125 είναι εξοπλισμένο με την ελαφρύτερη –σύμφωνα με την εταιρεία- μονάδα ABS της Bosch, που ζυγίζει μόλις 500 γραμμάρια.