• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ένας πολύ καλός μονοκύλινδρος 125άρης κινητήρας. Φέρει μπόλικη τεχνολογία, λειτουργεί άψογα, ακούγεται όμορφα, καίει και λίγο.

    Κινητήρας: Μονοκύλινδρο διαμαντάκι

     

    Ο νέος κινητήρας των 124,4 κυβικών εκατοστών είναι ουσιαστικά κοινός μεταξύ των GSX-R125 και GSX-S 125. Με 4βάλβιδη κεφαλή, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και διάμετρο-διαδρομή στα 62x41,2 χιλιοστά, η μονάδα αποδίδει 15 ίππους και 1,16 kgm ροπής. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, από ένα σώμα διαμέτρου 32 χιλιοστών και φυσικά το μοτέρ συμμορφώνεται με τις Euro 4 προδιαγραφές. Ο κινητήρας είναι εξοπλισμένος με αντικραδασμικό άξονα και ελικοειδή γρανάζια πρωτεύουσας μετάδοσης, με σκοπό την ήσυχη λειτουργία χωρίς κραδασμούς και συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. 

    Η εκκίνησή του γίνεται με το σύστημα Easy Start της Suzuki: με ένα στιγμιαίο πάτημα του μπουτόν της μίζας, αυτή γυρνά μέχρι να εκκινήσει ο κινητήρας και απενεργοποιείται αυτόματα. Τέλος, το μοτέρ είναι σημαντικά οικονομικό: Η κατανάλωση δεν ανέβηκε πάνω από τα 3,4 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, ακόμα και με πολύ ζωηρή οδήγηση και το γκάζι στο τέρμα για πολλή ώρα. 

    SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ