Η σέλα του οδηγού είναι σχετικά σκληρή, ενώ η άνεση για τον συνεπιβάτη είναι επιπέδου superbike.

Απλοί και εύκολοι στο χειρισμό οι διακόπτες.

Aνεση - εργονομία: Μικρό; Μόνο στο μάτι

Μπορεί οι διαστάσεις της μοτοσυκλέτας να είναι μικρές, όμως όταν ανέβεις πάνω στη σέλα, διαπιστώνεις ότι η θέση οδήγησης δεν προβληματίζει ακόμα και αναβάτες με ύψος άνω του μέσου όρου. Το σώμα τοποθετείται σε σχετικά όρθια θέση και παρά τις σπορ καταβολές δεν υπάρχουν γωνίες που δυσκολεύουν τόσο τα χέρια, όσο και τα πόδια που αγκαλιάζουν το ρεζερβουάρ και πατούν πολύ εύκολα στο έδαφος όταν χρειαστεί, λόγω της χαμηλής σέλας (785χιλ) και της λεπτής σιλουέτας. Η σέλα του οδηγού είναι αρκετά ευρύχωρη επιτρέποντάς σου να κινηθείς πάνω της, όμως το σκληρό της αφρώδες θα σε κουράσει αρκετά γρήγορα, εκτός αν είσαι 18 χρονών... Στη θέση του συνεπιβάτη τα πράγματα γίνονται λίγο πιο δύσκολα, καθώς ο supersport σχεδιασμός (με ό,τι αυτό συνεπάγεται) θα επιτρέψει μόνο τις απαραίτητες κοντινές μετακινήσεις . Ο πίνακας οργάνων εντυπωσιάζει για τα δεδομένα της κατηγορίας, θυμίζοντας  μοτοσυκλέτα μεγαλύτερου κυβισμού αφού αποτελείται από μια ψηφιακή ευανάγνωστη οθόνη με λευκό φωτισμό και όλες τις απαραίτητες ενδείξεις όπως στροφόμετρο, ταχύμετρο, ένδειξη βενζίνης, επιλεγμένη σχέση, ολικό και 2 μερικούς χιλιομετρητές, ένδειξη κατανάλωσης, ρολόι και υπενθύμιση αλλαγής λαδιών. 

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!